?>?> بررسي مشكلات ناحيه صنعتي طغرود قم در گفتگو با صنعتگران | قم نیوز
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 45063
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

بررسي مشكلات ناحيه صنعتي طغرود قم در گفتگو با صنعتگران

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم در نشستي صميمي و اجرايي با هيئت مديره شركت خدماتي ناحيه صنعتي طغرود مشكلات، نيازها و موضوعات مربوط به شركت خدماتي و واحدهاي صنعتي را بررسي كرد.
بررسي مشكلات ناحيه صنعتي طغرود قم در گفتگو با صنعتگران
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد در ديدار با هيئت مديره و صنعتگران ناحيه صنعتي طغرود طي سخناني اظهارداشت: سرمايه گذاران و مديران واحدهاي توليدي در نواحي صنعتي قم توانسته اند در راستاي ايجاد اشتغال پايدار و توسعه صنايع مرتبط با روستا فعاليت كنند.

وي با اشاره به نيازهاي واحدهاي صنعتي تصريح كرد: يكي از خواسته هاي واحدهاي صنعتي استقرار و راه اندازي آتش نشاني است كه خوشبختانه همزمان با ميلاد مبارك پيامبر اعظم(ص) عمليات اجرايي ساخت ساختمان آتش نشاني ناحيه صنعتي آغاز شده و تا كنون نيز پيشرفت مناسبي داشته است.

وي در اين نشست كه نمايندگان بانك هاي استان نيز حضور داشتند، نياز سرمايه در گردش واحدهاي صنعتي و تسهيلات بانكي را مد نظر قرار داد و گفت: با توجه به عنوان ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي كه رهبر انقلاب فرمودند و دولت آن را اجرايي كرد نشان از عظم و خواست ايشان بر عمل در خارج از وضعيت جاري دستگاه ها و بخصوص بانك ها است.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم بيان داشت: واحدهاي صنعتي در نواحي و شهرك هاي صنعتي امروز و با اين شرايط موجود و براي برون رفت از وضعيت نامناسبي كه دارند نياز به تسهيلات دارند و ما نبايد براي ارائه تسهيلات همچنان شرايط گذشته و يا ايده آل آنها را ملاك پرداخت قرار دهيم.

وي تعامل برخي بانك هاي استان در همياري و همراهي با بخش صنعت را ستود و افزود: با شناختي كه از مسوولان و بانك هاي استان داريم انتظارمان براي همراهي آنها بيش از وضعيت فعلي است و از بانك ها مي خواهيم در مدت كوتاه باقي مانده تا پايان سال از ظرفيت و اعتبارات خود براي آباداني استان در بخش صنعت و توليد استفاده كنند.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxvnk.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما