پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 49023
منبع : خبرگزاری فارس
در 4 گروه 5 تيمي مرحله مقدماتي صورت مي‌گيرد

رقابت 20 تيم در جام رمضان فوتسال يادواره شهداي مدافع حرم قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي فوتسال جام رمضان يادواره شهداي مدافع حرم قم با حضور فوتساليست‌هاي شاخص قمي در تركيب 20 تيم باشگاهي برگزار مي‌شود.
رقابت 20 تيم در جام رمضان فوتسال يادواره شهداي مدافع حرم قم
به گزارش قم نیوز، بعد از رقابت 20 تیم در نخستین دوره رقابت‌های جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم در سال 1395 که به قهرمانی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم انجامید، امسال نیز همین تعداد تیم در رقابت‌های سال 1396 جام رمضان به رقابت می‌پردازند.

در واقع این دوره دوره رقابت‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌ها به یاد شهدای مدافع حرم است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم با رقابت 20 تیم برگزار می‌شود و بازی‌های مرحله مقدماتی در چهار گروه پنج تیمی به انجام می‌رسد.

بعد از مهلتی که کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم برای ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به حضور در این رقابت‌ها در نظر گرفت، قرعه‌کشی بازی‌ها به حضور مسوولان این کمیته و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در هیأت‌‌ فوتبال قم برگزار شد تا بازی‌ها از سیزدهم خرداد رسما آغاز شود.

بر این اساس در گروه نخست مسابقات دومین دوره جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم، تیم‌های دنیای ورزش، امید ماهان‌تندیس، دلسوختگان اهل بیت، صدراسیستم و راه‌سازان به رقابت می پردازند و در گروه دوم نیز تیم‌های امیران اسپرت، تصفیه آب معصومی، شهدای نیروگاه، آیندگان آرش و ماهان حضور دارند.

رقابت‌های گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات سال 1396 جام رمضان فوتسال قم نیز با حضور تیم‌های شهدای مدافع حرم، خادم الحسین، هنرجو، مجتمع زیتون و آتیه‌سازان به انجام می‌رسد و در گروه چهارم تیم‌های شهباز، پارسا، شیر ویژه، مصالح ساختمانی آسیا و بازار بزرگ شمس به میدان می‌روند.

دیدارهای مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و هر تیم در چهار مسابقه به میدان می‌رود تا در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم هر گروه مجوز صعود به پلی‌آف را کسب کرده و بدین‌ترتیب سایر مراحل تا معرفی قهرمان این دوره در شب عید سعید فطر ادامه یابد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchxvnk.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما