يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 38043
منبع : خبرگزاری فارس
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

اماکن ورزشی قم باید بهترین خدمات را به مردم و جامعه ورزشکاران ارائه دهند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اماکن ورزشی قم باید بهترین خدمات را به مردم و جامعه ورزشکاران ارائه دهند.
اماکن ورزشی قم باید بهترین خدمات را به مردم و جامعه ورزشکاران ارائه دهند
به گزارش قم نیوز، علی خواجه‌بیاتی امروز اظهار کرد: به صورت منظم و متوالی در هر ماه از تمام فضاهای ورزشی موجود در استان اعم از سالن‌ها، استخرها، مجموعه‌های ورزشی و زمین‌های روباز بازدید و به نواقص، مشکلات و دیگر موضوعات رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: تا آنجا که به اداره کل ورزش و جوانان استان قم باز می‌گردد اگر نواقصی باشد همچون نیاز به تعمیر، بازسازی و تجهیز آن را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و در سایر موارد چنانچه مشکلی از سوی متولیان باشد آن را گوشزد کرده و انتظار پیگیری جدی داریم.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به تصویب نرخ‌های جدید اماکن ورزشی قم توسط شورای نرخ‌گذاری اماکن ورزشی استان قم اشاره و بیان کرد: امسال افزایش 10 تا 12 درصدی اماکن بخش دولتی و خصوصی را شاهد هستیم.

وی یاد آور شد: جلسه شورای نرخ‌گذاری اماکن ورزشی استان قم در حالی برگزار شد که در پایان آن افزایش 10 تا 12درصدی نرخ اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در سال 95 بر اساس قوانین جاری مصوب و به مسئولین این اماکن ابلاغ شد.

خواجه‌بیاتی خاطرنشان کرد: نشست تخصصی کمیته نرخ‌گذاری اماکن ورزشی با حضور مدیر کل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین سایر اعضای این کمیته و نمایندگان باشگاه‌های دولتی و بخش خصوصی قم برگزار شد.

وی ابراز کرد: در این جلسه و بر اساس مصوبات و قوانین جاری نشست تخصصی شورای نرخ‌گذاری اماکن ورزشی استان، مقرر شد اماکن ورزشی دولتی با 10 درصد افزایش و اماکن ورزشی بخش خصوصی با 12 درصد افزایش بها نسبت به سال 94 خدمات لازم را به مردم، جامعه ورزش و ورزشکاران ارائه کنند.

خواجه‌بیاتی افزود: همچنین در این جلسه مصوب شد بعد از ابلاغ نرخ مصوب اماکن ورزشی به اداره صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی استان،‌ بازرسی مشترک اداره کل ورزش و جوانان، سازمان تعزیرات  حکومتی و سازمان بازرگانی استان قم از اماکن ورزشی موجود در سطح استان به دقت انجام شود.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شد بعد از بازرسی‌هایی که از سوی دستگاه‌های دولتی عنوان شده به انجام رسید با هر گونه مورد تخلف اعم از گرانفروشی برخورد جدی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: از دیگر مصوبات این جلسه تعیین نرخ 70 هزار ریالی به عنوان مبلغ ورودی برای باشگاه‌های ورزشی است که به زودی به تمام باشگاه‌های فعالی ورزشی در سطح استان قم ابلاغ خواهد شد، ضمن اینکه نرخ استخرها نسبت به سال گذشته با افزایشی تا سقف 10 درصد در این جلسه به تصویب رسید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxvnx.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما