قم نيوز : قم نیوز: فیلم کوتاه از تبار حبیب با تدوینگری و کارگردانی مصطفی کوچکی پاسدار قمی، رتبه دوم فیلم داستانی کوتاه نخستین جشنواره مهاجرانه ها را به خود اختصاص داد.
فیلم کوتاه از تبار حبیب از قم رتبه دوم فیلم کوتاه جشنواره مهاجرانه ها را کسب کرد
به گزارش قم نیوز، مصطفی کوچکی در این باره اظهار داشت: شهید احمد کوچکی پیرترین شهید هشت سال دفاع مقدس می باشد که از خاطرات زندگانی او برای تهیه فیلم کوتاه داستانی از تبار حبیب استفاده کرده ایم.
 
وی افزود: روستای چوپوق لوی همدان محل زندگی شهید احمد کوچکی و مکان فیلم برداری این فیلم کوتاه بوده است.
 
وی از احمد کوچکی به عنوان حبیب بن مظاهر دفاع مقدس نام برد و گفت: به همین علت این فیلم کوتاه را از تبار حبیب نام گذاری کرده ایم.
 
این پاسدار قمی زمان پخش این فیلم کوتاه را به مدت هفده دقیقه دانست و بیان داشت: برای تهیه این هفده دقیقه، سه ماه نوشتن فیلم نامه، نه روز تصویر برداری و 45 روز تدوین به طول انجامیده است.
 
وی با توجه به اهمیت ساخت فیلم ویژه شهدا و تمایز این کار از دیگر کارهای هنری تصریح کرد: از خلاقیت ها و نوآوری های گوناگونی در زمینه ی تصویر برداری این فیلم کوتاه استفاده شده است.
 
مصطفی کوچکی با اشاره به استفاده از فیلم نامه ای ساده در این اثر هنری یادآور شد: مخاطبین هنگام دیدن فیلم کوتاه از تبار حبیب رابطه یی نزدیک و عاطفی با مفهوم این فیلم برقرار می کنند.
 
وی از زحمات ناینی پور، ابراهیم گل، ده آباد، جلیلی و شهبازی در راستای تهیه این فیلم داستانی کوتاه تشکر کرد و افزود: این افراد به ترتیب مسوولیت های فیلم برداری، صدا برداری، امور فنی، مشاور کارگردان و تهیه کننده را بر عهده داشتند.
 
گفتنی است، اختتامیه ی نخستین جشنواره علمی، ادبی، هنری حرکت های جهادی با حضور سردار افشار قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی، مصطفی بابایی دبیر جشنواره و مهدی فروتن رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی و جمعی از فعالان و هنرمندان اردوهای جهادی کشور هفدهم تیرماه در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchxvnz.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما