يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 26983
استاندار قم:

کمیته پایش پیشرفت طرح‌های معدنی در استان قم تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در دیدار مشاور وزیر از تشکیل کمیته ی پایش پیشرفت طرح های معدنی در قم خبر داد.
کمیته پایش پیشرفت طرح‌های معدنی در استان قم تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در دیدار ریاحی مشاور وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت در سخنانی با اشاره به اهمیت بخش معدن و نقش آن در توسعه ، خواستار پیگیری مسائل و مشکلات این بخش در قم شد.

استاندار قم با اشاره به مشکلات ناشی از خلاء های قانونی در بخش معدن، بر لزوم بازبینی در قانون بهره برداری از معادن تاکید کرد و افزود: با وجود همه تلاش ها، هنوز از ظرفیت های عظیم سرمایه گذاری در بخش معدن به نحو مطلوبی استفاده نمی شود.

وی همچنین اهمیت سرمایه گذاری در بخش معدن را در راستای ایجاد اشتغال پایدار مورد توجه قرار داد و افزود: در این راستا کمیته پایش پیشرفت طرح های معدنی در استان قم تشکیل خواهد شد.

استاندار قم در استان با اشاره به عزم جدی استان برای ایجاد اشتغال و بازگرداندن واحدهای تولیدی غیرفعال به چرخه ی تولید بیان کرد: در همین راستا و با پیگیری‌های زیاد مشکل سرمایه در گردش برخی از واحدهای صنعتی استان از جمله مجتمع فولاد غرب حل شده است.

حجت الاسلام صالحی منش با تاکید بر لزوم تلاش در جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری تصریح کرد: در استان قم هماهنگی و وفاق بسیار زیادی برای حل مشکلات سرمایه گذاران وجود دارد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchxwni.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما