يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 30393
منبع : روابط عمومی بانک کشاورزی استان قم

ارائه ۱۷۰۰ میلیاردی تسهیلات توسط بانک کشاورزی در قم

قم نيوز : قم نبور: مبلغ۱۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازمحل صندوق توسعه کشاورزی وتوسعه ملی توسط بانک کشاورزی در استان قم پرداخت شد.
ارائه ۱۷۰۰ میلیاردی تسهیلات توسط بانک کشاورزی در قم
به گزارش قم نیوز ،ازابتدای اجرای طرحهای صندوق توسعه ملی و توسعه کشاورزی تاکنون از کل طرحهای مصوب و مسدودی ۱۲۹۳ طرح به مبلغ ۱۸۶۴ میلیارد ریال عقد قرارداد گردیده که به تعداد ۱۲۱۷ فقره طرح مبلغ ۱۷۰۶ میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال زایی ۲۸۴۳ نفر پرداخت شده است .

همچنین باتوجه به اینکه سهم استان قم از بخش کشاورزی کشور ۴۶% اراضی و ۵۲% از تولیدات کشاورزی می باشد. لیکن اعتبارات جذب شده طرح توسعه ملی با تلفیق منابع بانک ۲/۳% از کل اعتبارات کشور بوده که تاثیر این اعتبارات بر رشد شاخص در تولید محصولات کشاورزی از ۵ تا ۲۰% خواهد بود که عمده این تسهیلات در سالهای ۹۲ و ۹۳ در دولت تدبیر و امید پرداخت شده است.

براساس این گزارش از جمله این طرحها میتوان به مجتمع دامپروری جعفریه به تعداد ۱۱۰ واحد، دو مجتمع گلخانه ای رزبند و قبادبزن مختص فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ، احداث و بازسازی ۴۰۰۰ هکتار باغات ، احداث و بازسازی واحدهای پرورش طیور به تعداد ۱۴۰ واحد، احداث و بازسازی صنایع تبدیلی وتکمیلی به تعداد ۲۰ واحد ، احداث و راه اندازی تعداد ۴۵۸ واحد دامداری ، و شیلات ، طرحهای بخش زراعت; آب و خاک و مکانیزاسیون به تعداد ۲۱۰ فقره ، طرح کشتارگاه صنعتی شرکت جاهد از طرحهای سفر مقام معظم رهبری و همچنین طرح تولید وبسته بندی خشکبارگروه صنعتی لینا اشاره کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchxxnx.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما