شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : 27153
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان قم از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در قم خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی در قم اجرا می‌شود.
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی در همایش بزرگ ورزش صبحگاهی که صبح امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی در بین اقشار مختلف مردم و کارکنان دستگاه‌های دولتی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قم است و ورزش باید در برنامه روزانه مردم نقشی پر رنگ ایفا کند.

وی گفت: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی در قم اجرا می‌شود و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی نیز بخشی از برنامه‌های هفته تربیت بدنی است که لازم است به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

مدیر کل ورزش و جوانان قم افزود: برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش در بخش همگانی در قالب همایش‌های کوهنوردی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دو همگانی و نیز جشنواره‌های بومی و محلی پیش‌بینی شده است و در این هفته به اجرا در می‌آید.

عابدی بیان کرد: همایش ورزش صبحگاهی بانوان کارمند امروز در بوستان نرگس قم برگزار می‌شود و جشنواره ورزشی بانوان روستایی بخش کهک نیز روز اول آبان در سالن شهدای کهک به انجام می‌رسد.

وی عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز دوم آبان ماه در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) با حضور اقشار مختلف مردم قم برگزار می‌شود و علاوه بر این مراسم، همایش پیاده روی خانوادگی در شهرهای تابعه نظیر کهک در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است.

مدیر کل ورزش و جوانان قم با اشاره به امضای تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان قم با اداره کل آموزش و پرورش جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در مدارس تصریح کرد: برگزاری مسابقات کارکنان ادارات کل زندان‌های سراسر کشور در دو رشته والیبال و تنیس روی میز و نیز جشنواره ورزش‌های بومی و روستایی بخش خلجستان از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در قم است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdchxzni.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما