يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 29133
معاون اوقاف قم :

زائرسرای فرهنگی ویژه نوروز ۹۴ در بقاع متبرکه استان قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون ‌اوقاف و امور خیریه استان قم از راه اندازی خیمه‌های معرفت ویژه ایام نوروز در قالب زائرسرای فرهنگی در بیش از ۲۰ بقعه متبرکه استان قم خبرداد.
زائرسرای فرهنگی ویژه نوروز ۹۴ در بقاع متبرکه استان قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی عزیزی، با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یژه ایام نوروز اظهار داشت: برپایی خیمه‌های معرفت دربیش از ۲۰ بقعه متبرکه استان از جمله مهمترین برنامه‌های نوروزی در بقاع متبرکه است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه امامزاده‌ها و بقاع متبرکه علاوه بر خدماتی که به زائران ارائه می‌کنند ظرفیت ارائه خدمات فرهنگی را نیز دارند، تصریح کرد: از همین رو در این بقاع با عنوان زائر سرای فرهنگی خدمات فرهنگی و دینی از سوی مبلغان و طلاب حاضر در بقاع به زائران ارائه می‌شود.

عزیزی بیان کرد: در خیمه‌های معرفت غرفه‌هایی با موضوعات مختلف شامل مشاوره، سخنرانی چند رسانه‌ای، عفاف و حجاب و ترویج نماز با حضور مشاوران و کار‌شناسان مجرب برپا است.

وی با تاکید بر اینکه در ایام نوروز باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان در خدمت پذیرایی از زائران قرار گیرد، عنوان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌هایی در زمان تحویل سال و همچنین اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی اوقاف برای بقاع متبرکه قم برای ایام نوروز است.

عزیزی با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی و همچنین برگزاری مسابقه‌های فرهنگی برای زائران نوروزی خاطرنشان کرد: زائرسرای فرهنگی اوقاف در ایام نوروز خدمات فرهنگی به زائران ارائه می‌کند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه خدمات فرهنگی اوقاف محدود به بقاع متبرکه نمی‌شود گفت: از همین رو در صورت در اختیار داشتن امکانات کافی آماده برپایی خیمه‌های معرفت در تمامی محل‌های حضور زائران نوروزی است.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchxzni.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما