پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : 38133
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
استاندار قم خبر داد:

نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم تا شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به بهره‌برداری از نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم تا شهریورماه امسال، خواستار ترسیم چشم انداز بلند مدت برای توسعه فعالیت‌های این نمایشگاه و ارتقاء آن شد.
نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم تا شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در دیدار رئیس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش استان قم تا پایان شهریورماه اظهار کرد: واقع شدن قم در مرکز کشور و همجواری آن با پایتخت موجب رونق این نمایشگاه خواهد شد.
 
استاندار قم با بیان اینکه صنعت فرش دستباف تلفیقی از هنر و اقتصاد است، افزود: در کنار ترویج و توسعه فرهنگ ملی و بومی می‌توانیم تحرک بسیار خوبی در اقتصاد نیز از طریق این صنعت بدهیم.
 
نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر ضرورت ترسیم چشم انداز سه دهه آینده برای این نمایشگاه خاطرنشان کرد: پایه هرگونه برنامه ریزی و تصمیم گیری در این زمینه بایستی اطلاعات علمی و کار‌شناسی باشد.

پایگاهی برای معرفی فرش کشور

حمید کارگر رئیس مرکز ملی فرش ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه این نمایشگاه از بخش‌های مختلفی از جمله موزه و کارگاه نیز تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: این نمایشگاه به پایگاهی برای معرفی فرش کشور مبدل خواهد شد.
 
همچنین احمد ذاکری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به تصویب احداث نمایشگاه دائمی فرش استان قم در سفر رهبر معظم انقلاب به قم، گفت: این نمایشگاه تا پایان شهریورماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxznx.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما