سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 52641
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني نوجوانان

10 تكواندوكار قم براي كسب مدال روي شياپچانگ مي‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تكواندوكاران نوجوان استان قم در 10 وزن براي كسب عناوين برتر مسابقات قهرماني پسران ايران برابر حريفان خود به روي شياپچانگ مي‌روند.
10 تكواندوكار قم براي كسب مدال روي شياپچانگ مي‌روند
10 تكواندوكار قم براي كسب مدال روي شياپچانگ مي‌روند
به گزارش قم نیوز، فدراسیون تکواندو برای برگزاری مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در هر دو بخش دختران و پسران در نیمه اول شهریور ماه برنامه‌ریزی کرده و این پیکارها از هشتمین روز شهریور به مدت چهار روز و به میزبانی هیأت‌‌‌‌‌ تکواندو استان فارس برگزار می‌شود.

سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید دستغیب شهر شیراز در حالی از تکواندوکاران نوجوان سراسر کشور میزبانی می‌کند که ثبت‌نام حضور در این پیکارها تا چهارم شهریور ماه جریان دارد ولی هیات تکواندو استان قم پیش از این موعد، ترکیب تیم 10 نفره قم را مشخص کرد.

این در حالی است که شکرت کنندگان در بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو دختران ایران در اوزان فرد یعنی منهای 42، 46، 52، 59 و 68 کیلوگرم روز چهارشنبه هشتم شهریور و در اوزان زوج یعنی منهای 44، 49، 55، 63 و به اضافه 68 کیلوگرم روز پنجشنبه نهم شهریور ماه به میدان می‌روند.

بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تکواندو پسران نوجوان کشور نیز در اوزان فرد 45، 51، 59، 68 و 78 کیلوگرم روز جمعه دهم شهریور و در اوزان زوج منهای 48، 55، 63، 73 و به اضافه 78 کیلوگرم روز شنبه یازدهم شهریور برگزار خواهد شد و قم در تمام اوزان نماینده دارد.

تکواندوکاران قم این روزها زیر نظر کادر فنی خود در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم در حالی به تمرینات آماده‌سازی می‌پردازند که متولدین یازدهم دی‌ماه 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 شرایط حضور در این رقابت‌ها را دارند و انتخاب ترکیب تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم نیز با در نظر گرفتن این محدودیت سنی صورت گرفته است.

تیم تکواندو نوجوانان پسر استان قم با هدایت بیژن مقان‌لو به عنوان مدیر فنی، بلال سلیمانی به عنوان سرمربی، حسین افکاری به عنوان مربی و رضا دهقان به عنوان سرپرست در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابد، در حالی که اعضای این تیم علیرضا توکلی، حمیدرضا صادقی، محمدمهدی رشیدی، مهدی صحرایی، محمد ابراهیمیان، مهدی عابد، محمدحسین علی‌محمدی، حسین داداش‌زاده، محمدمهدی شازده‌احمدی و حسین آقا‌محمدی هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchz-nm.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما