سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 11691
19 بهمن

جشن انقلاب ویژه بانوان در بوستان نرگس قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشن انقلاب ویژه بانوان در بوستان نرگس در 19 بهمن ماه خبر داد.
جشن انقلاب ویژه بانوان در بوستان نرگس قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفایی بیان کرد: در دهه مبارک فجر جشن انقلاب در محلات و مناطق مختلف شهری در هشت مسجد واقع در هشت منطقه شهری برگزار می شود که در این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شده و پرسش و پاسخ مردمی پیرامون مسائل شهری با حضور شهردار مناطق برگزار می شود.

وی گفت: جشن انقلاب ویژه بانوان نیز در ۱۹ بهمن در بوستان نرگس برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم بیان کرد: همایش جوان، انقلاب، انتظار نیز در روز ۱۷ بهمن ماه در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ در اردوگاه یاوران مهدی واقع در جمکران با مشارکت کانون فرهنگی مساجد برگزار می شود.

برگزاری مسابقه طلوع
وی گفت: مسابقه طلوع نیز با موضوعات انقلاب، اهل بیت و حضرت معصومه(س) نیز در قالب مسابقه ای فرهنگی برگزار می‌شود و به برندگان در مسابقه جوایزی از قبیل حج عمره، کربلا و مشهد مقدس اهدا می شود و علاقمندان نیز می‌توانند سئوالات مسابقه را از مناطق شهرداری، کانون های مساجد و یا اینترنت دریافت کرده و پاسخ را پیامک کنند.

وفایی بیان کرد: اتوگالری نیز به مناسبت دهه مبارک فجر مستقر شده است که نمایشگاهی سیار است و در یکی از اتوبوس های فرهنگی شهرداری ایجاد شده و عکس هایی مرتبط با دهه فجر در آن نمایش داده می شود.

وی تصریح کرد: مشارکت در عطر افشانی و مهمانی لاله ها در گلزار شهدا از دیگر برنامه های شهرداری است.

برگزاری برنامه پرده خوانی انقلاب
وی گفت: برنامه پرده خوانی انقلاب در ۴۰ مسجد در سطح شهر توسط روحانیون اجرا می شود.

وفایی با اشاره به اینکه در روز ۲۲ بهمن نمایشگاه سیار برگزار می شود افزود: در این نمایشگاه تصاویر و نوشته هایی مرتبط با ۲۲ بهمن توسط گروهی ۱۵۰ نفره در مسیر راهپیمایی به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchz-nz.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما