يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46891
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد

تکمیل مسیر بلوار شهید کبیری و کریمی قبل از نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از تکمیل مسیر بلوار شهید کبیری و کریمی قبل از نیمه شعبان خبر داد.
تکمیل مسیر بلوار شهید کبیری و کریمی قبل از نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن ظهر امروز در دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهری با استاندار قم، با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: اواخر سال گذشته پروژه تقاطع مقداد را به بهره‌برداری رساندیم و به دنبال تکمیل پروژه سه سطحه 15 خرداد بودیم که به علت بارندگی موفق به روسازی و آسفالت مسیر نشدیم.

وی گفت: تیم اجرایی پیمانکار آماده آسفالت مسیر زیرگذر 15 خرداد هستند و تجهیزات نیز در مسیر مستقر شده اما تا زمانی که بارندگی پایان نیابد نمی‌توانیم پخش آسفالت را آغاز کنیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با تاکید بر تکمیل فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی بیان کرد: در این پروژه همچنان مشکل تامین روشنایی برقرار است و منتظریم تا شرکت برق اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: شرکت برق مجموعه‌ای تخصصی است و باید وارد این مساله شده و مشکل تامین روشنایی پروژه‌های عمرانی را برطرف کند.

قاری قرآن وضعیت تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: روگذر این پروژه قبل از نوروز بازگشایی شد و در حال تکمیل دیواره زیرگذر هستیم.

وی با بیان اینکه 30 مورد از شمع‌های دیواره مسیر زیرگذر باقی مانده است خاطرنشان کرد: دیواره سازی زیرگذر این پروژه حجم بسیار بالایی دارد و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در موعد یکساله و اردیبهشت‌ماه این پروژه را به طور کامل به بهره‌برداری برسانیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از اتمام عملیات اجرایی پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر خبر داد و گفت: این پروژه نیز مراحل نهایی خود را طی می‌کند و تا اردیبهشت به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به وضعیت پروژه‌های بلوار شهید کبیری و شهید کریمی اشاره کرد و گفت: هر دو بلوار در حال حاضر به زیرگذر بلوار پیامبر اعظم رسیده است و جابجایی تاسیسات پروژه حدود 25 روز دیگر کار دارد و سعی داریم قبل از نیمه شعبان این پروژه را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchz6nk.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما