دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 48871
منبع : خبرگزاری فارس
در آستانه تابستان و فصل گرما صورت گرفت

برگزاري دوره آموزشي نجات غريق و غواصي در قم / تجليل از روساي سابق هیأت‌‌ قم

قم نيوز : قم نیوز: دوره آموزشي نجات غريق و غواصي با فرا رسيدن گرماي هوا و در آستانه فصل تابستان و افزايش استقبال مردم از استخرها در قم برگزار و از روساي پيشين اين هيات قدرداني شد.
برگزاري دوره آموزشي نجات غريق و غواصي در قم / تجليل از روساي سابق هیأت‌‌ قم
به گزارش قم نیوز، با توجه به وضعیت آب و هوایی استان قم در فصول بهار و تابستان که گرمای هوا بیش از حد می‌شود، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در قم شنا است که جمعیت زیادی را به سوی استخرهای شنا جذب می‌کند.

به همین دلیل فعالیت دو هیأت‌‌ ورزشی در استان قم یعنی هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو و همچنین هیأت‌‌ نجات‌ غریق و غواصی به اوج خود می‌رسد و این دو هیأت‌‌ ورزشی در نیمه نخست سال، پرکارتر از همیشه باید به علاقمندان به ورزش شنا خدمات‌رسانی کنند.

این در شرایطی است که هر دو هیأت‌‌ ورزشی در سال 1395 دستخوش تغییراتی در راس مدیریت خود شده‌اند، زیرا دوره ریاست چهار ساله رئیس هر دو هیأت‌‌ در سال قبل به پایان رسیده و اکنون نفرات جدیدی از جنس این دو رشته ورزشی مسوولیت اداره امور را در دست گرفته‌اند.

یکی از برنامه‌های برگزار شده توسط هیأت‌‌ نجات غریق و غواصی استان قم با فرا رسیدن هوای گرم قم و در آستانه فصل تابستان و ایام اوقات فراغت که موجب گرایش بسیاری از خانواده‌ها به استخرهای شنا می‌شود، برگزاری دوره آموزشی نجات غریق درجه دو بود.

این دوره ویژه آقایان ناجی غریق به میزبانی استخر خلیج‌فارس در حالی برگزار شد که کمیته آموزش هیأت‌‌ نجات غریق و غواصی استان قم با هدف گسترش فنون نجات‌غریق از علاقمندان این رشته ثبت‌نام کرده بود تا ناجیان غریق با آمادگی کامل‌تری در استخرها حضور یابند.

همچنین جلسه هماهنگی مدرسین نجات غریق و غواصی استان قم در فرهنگسرای جوان برگزار شد و یکی از اقدامات ارزشمند توسط متولیان این رشته، تجلیل از علی فرهمندموحد و محمدعلی مرادی روسای پیشین این هیأت‌‌ ورزشی با حضور اسماعیلی رئیس جدید هیأت‌‌ نجات غریق و غواصی استان قم بود.

سجاد میری و رضا گشتاسبی نیز که به نمایندگی از ناجیان غریق استان قم در دوره نجات غریق ILS حضور یافته بودند این دوره را با موفقیت پشت‌سر گذاشتند و دوره درجه دو نجات‌غریق در قم زیر نظر هیات، توسط مدرسان ممتاز فدراسیون استادان عبدالحی، جواهری، اشعری، زند و ملک‌محمدی برگزار شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchz6nk.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما