چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 44811
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی:

مسلمانان در برابر شیعه‌ لندنی و سنی‌ آمریکایی قوی باشند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: باید مقابل شیعه‌ لندنی و سنی‌ آمریکایی ایستاده و در مقابل آنها قوی باشیم زیرا آنها برای بدبین کردن شیعه نقشه کشیدند بنابراین آنها را محکوم می‌کنیم.
مسلمانان در برابر شیعه‌ لندنی و سنی‌ آمریکایی قوی باشند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب، ائمه جمعه و جماعات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئله عزت مسلمانان از موضوعات مهمی است که در قرآن و فرهنگ اسلامی به آن تأکید شده است، اظهار کرد: مسلمانان باید طوری رفتار کنند که عزت و قدرت آنها نسبت به ملت‌های دیگر برتری داشته باشد.

وی با اشاره به اصول تعیین شده برای عزت و عظمت مسلمانان گفت:‌ سنگر ایمان و ارزش‌های اسلامی انسان را قوی می‌کند و اخلاص در راه خدا به انسان عزت می‌بخشد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد:‌ خداوند قوانینی دارد، به طوری که اگر دارای ایمان و عقیده کامل باشید، برتری دارید، نخستین اصل ایمان است، که به انسان قدرت می‌دهد.

وی اضافه کرد: علم با ایمان ارزشمند است، هر اندازه در راه علم، تعلیم و تربیت گام بردارید، پیشرفت و ترقی می‌کنید.

آیت‌الله نوری همدانی معنای عقل را تشخیص حق از باطل و صحیح از ناصحیح ذکر کرد و افزود: چه بسا کسانی وجود داشته باشند که عالم هستند، ولی عاقل نیستند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید دارای قدرت نظامی و حکومتی باشند، همه مسلمانان باید در فکر باشند که در محور حکومت حرکت کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اکنون در ایران حکومتی قدرتمند برقرار است، گفت: پس از قرن‌ها که مردم دچار استبداد و استکبار بودند، حرکت کردند و متحد شدند و نظام استبداد را قلع و قمع کردند، اکنون باید به حکومت و قدرت نظام توجه کنیم و بر محور آنها گام برداریم.

وی با تأکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: دشمنان فراوانی داریم که باید آنها را بشناسیم و در برابر آنها قدرت جهادی داشته و به‌ اندازه‌ای قوی باشیم، که آنها نسبت به ما احساس رعب کنند.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت سازش و نرمش در برابر دشمنان درست نیست، همیشه باید خشم استکبار را برانگیزیم.

وی از اتحاد و وحدت به عنوان سنگری دیگر یاد کرد و افزود: مسلمانان باید در برابر دشمنان وحدت و اتحاد داشته باشند، هر اندازه وحدت و اتحاد ما بیشتر باشد به همان اندازه قوی‌تر می‌شویم، اگر اختلاف به وجود آید، ضعیف می‌شویم و قدرت ما از بین می‌رود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تمام مؤمنان مانند یک پیکر هستند، گفت: اگر یک عضو بیمار شود، دیگر اعضا نیز از این امر متأثر می‌شوند، دشمن سعی می‌کند ایران هراسی و شیعه‌هراسی را رواج دهد، برای تحقق این امر داعش و تکفیر ایجاد می‌کنند تا اختلاف بین مسلمانان ایجاد شود.

وی ادامه داد: دشمنان با هزینه‌های مختلف صهیونیست‌ها را در متن جامعه اسلامی به وجود آوردند و با هزینه پول می‌خواهند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: هر اندازه وحدت و اتحاد در بین ما افزایش پیدا کند، می‌توانیم در برابر دشمن بایستیم و قدرت خود را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه در برابر دشمن نباید نرمش داشته باشید، گفت: شما توانسته‌اید با جهاد و شهادت استبداد و استعمار را قلع و قمع کنید، بنابراین باید این دستاورد را حفظ کنید.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: باید آمادگی روحی، فکری، اطلاعاتی و اقتصادی خود را در برابر دشمن برای نگهداری نظام حفظ کنید.

وی خاطرنشان کرد: باید در برابر شیعه‌ لندنی و سنی‌ آمریکایی ایستاده و در برابر آنها قوی باشیم زیرا آنها برای بدبین کردن شیعه نقشه کشیدند لذا آنها را محکوم می‌کنیم و باید سعی کنیم آنها را از بین ببریم.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: باید در زمینه وحدت و اتحاد مسلمانان تلاش کنیم و به همین منظور مرکز تقریب در پاکستان ایجاد شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchz6nk.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما