يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 22491

بوکسور قمی راهی مسابقات بین المللی ازبکستان می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: محمد مردی بوکسور قمی به منظور آماده سازی برای بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی، راهی مسابقات بین المللی ازبکستان می‌شود.
بوکسور قمی راهی مسابقات بین المللی ازبکستان می‌شود
به گزارش قم نیوز، تیم ملی بوکس کشورمان در حال برگزاری اردوی‌های تمرینی است و به منظور آماده سازی بیشتر جهت شرکت در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی عازم تورنمنت ازبکستان می‌شود.

محمد مردی بوکسور قمی وزن ۵۲ کیلوگرم کشورمان یکی از امیدهای کسب مدال تیم ملی بوکس کشورمان محسوب می‌شود که برای نخستین حضور خود در بازی‌های آسیایی تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام می دهد.

محمد مردی که با ۲۰ سال سن در مسابقات بوکس جوانان جهان نیز شرکت کرده است در راه حضور در بازی‌های آسیایی روز چهارشنبه در مبارزه‌ای انتخابی به مصاف ایمان طیبی بوکسور ۳۲ ساله و با تجربه تیم ملی می‌رود و پس از برگزاری این مسابقه روز ۲۲ اردیبهشت راهی ازبکستان می‌شود.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس کشورمان از روز سه شنبه آغاز می‌شود و این مرحله، دومین مرحله از مراحل ۷ گانه اردوی تیم ملی بوکس تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی است.

تیم ملی بوکس قرار است پس از برگزاری مسابقات بین المللی ازبکستان در تورنمنت روسیه و چین نیز شرکت کند و پس از آن در اردوی مشترک تمرینی در ایتالیا به همراه تیم ملی این کشور حضور پیدا می‌کند.

بوکس قم علاوه بر محمد مردی، یک بوکسور دیگر به نام احسان خدایاری در وزن ۶۹ کیلوگرم دارد که وی از مرحله سوم اردوی تیم ملی کشورمان به بقیه ملی پوشان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzkni.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما