پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 50481
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

اصرار برای همکاری با شرکت بدسابقه توتال تجب‌آور است

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به سابقه بد شرکت توتال طی همکاری‌های قبلی با ایران گفت: ضروری است که مراجع ذی‌صلاح ضمن بررسی دقیق مفاد این قرارداد به سابقه بد این شرکت طی همکاری‌های قبلی با ایران نیز توجه داشته باشند.
اصرار برای همکاری با شرکت بدسابقه توتال تجب‌آور است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نادری در قم با اشاره به برگزاری نشست اخیر منافقین در پاریس اظهار کرد: یکی از اشکالات جدی منتقدان نسبت به دولت تدبیر و امید وادادگی و انفعالات دولت در برابر دولت‌های غربی و عربی حتی کشورهای ضعیفی همانند کویت و عربستان است.

وی ادامه داد: نمونه‌ای از وادادگی دولت تدبیر و امید در برابر عربستان در جریان حادثه منا رخ داد که دولت موضع قاطعانه‌ای در برابر خیانت عربستان اتخاذ نکرد و این سبب شد که ابتدا عربستان از بازگرداندن اجساد به کشور خودداری کند! ولی با ورود به موقع رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و پیام قاطعانه‌ و صریح ایشان عربستان مجبور به بازگرداندن اجساد شهدای منا شد.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اضافه کرد: وادادگی دولت در برابر کشورهای غربی پررنگ‌تر است تا جایی که می‌بینیم دولت به جای برخورد قاطعانه در برابر دشمنی این کشورها حتی امتیازاتی نیز به آن‌ها می‌دهد.

حجت‌الاسلام نادری با اشاره به سفر وزیر امور خارجه کشور به فرانسه همزمان با برگزاری جلسه سالانه منافقین در این کشور گفت: آقای ظریف خبر داشت که کنفرانس منافقین قرار است در این مدت برگزار شود و اینکه چرا آقای ظریف این زمان نامناسب را برای سفر به فرانسه انتخاب کرد تعجب برانگیز است.

وی در ادامه با اشاره به کمک رسانی‌های اخیر دولت فرانسه به فرقه رجوی عنوان کرد: در حالیکه فرقه رجوی دستشان به خون هزاران نفر از مردم ایران آغشته است، بارها هدف از تلاش‌های خود را براندازی نظام ایران اعلام کرده‌اند و به مخالفت علنی با دولت و ملت ایران اقرار کرده‌اند و دولت فرانسه به آن‌ها مجوز برگزاری جلسات متعدد می‌دهد، لازم بود و هست که بین دولت ایران با چنین کشوری که به معاندان نظام یاری می‌رساند پیمان همکاری بسته نشود یا حداقل امضای آن به تعلیق بیفتد تا فرانسه کمک رسانی به منافقین را متوقف کند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به سابقه بد شرکت توتال طی همکاری‌های قبلی با ایران گفت: شرکت توتال سابقه بدکاری، بدقولی و بدنامی طی همکاری با ایران داشته است، مراجع ذی‌صلاح مانند مجلس، شورای عالی امنیت ملی و ... این قرارداد جدید را مورد بررسی قرار داده‌اند و تا این قرار داد توسط مراجع مذکور تأیید نشود این پیمان اجرایی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام نادری بیان کرد: ضروری است که مراجع ذی‌صلاح ضمن بررسی دقیق مفاد این قرارداد به سابقه بد این شرکت طی همکاری‌های قبلی با ایران نیز توجه داشته باشند و سپس تصمیم نهایی برای عقد همکاری یا لغو همکاری ایران با این شرکت را اتخاذ کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchzknm.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما