پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 37431
استاندار قم:

مسئولان زنگ خطر افزایش ۱۲ درصدی طلاق را جدی بگیرند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه باید زنگ خطر افزایش طلاق را جدی گرفت، گفت: در استان قم طی ۹ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش آمار طلاق داشته‌ایم.
مسئولان زنگ خطر افزایش ۱۲ درصدی طلاق را جدی بگیرند
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی چهارشنبه شب در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ عمومی اقشار مختلف جامعه باید تقویت شود، اظهار کرد: ازدواج جوانان موانع مشخصی دارد که مسئولان باید برای رفع این موانع برنامه مشخصی داشته باشند.

وی اضافه کرد: جوانان باید به مشاوره قبل و بعد از ازدواج توجه ویژه داشته باشند تا در خانواده با مشکلی مواجه نشوند زیرا بسیاری از جوانان نسبت به آموزه‌های مختلف زندگی آشنایی مناسبی ندارند، رفع موانع ازدواج نیازمند اجرایی کردن امور کارشناسی شده است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه جوانان یکی از اقشار مهم جامعه اسلامی هستند، تصریح کرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید طرح‌ها و پیشنهادهای جامع و دقیق را مورد بررسی قرار داده و در صورت صلاحدید آنها را تصویب کند.

وی جامعه سالم را نیازمند خانواده‌های سالم دانست و ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد طلاق‌ها در کشور به علت نبود توانمندی زناشویی در میان همسران است و در استان قم طی ۹ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش آمار طلاق داشته‌ایم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchzknx.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما