سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 15471
از سوی رادیو معارف:

زمان برگزاری آزمون «منشور آفتاب» اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی رادیو معارف زمان برگزاری آزمون دوره آموزش رادیویی ضمن خدمت «منشور آفتاب» ویژه کارکنان و کارمندان دستگاه‌های دولتی را اعلام کرد.
زمان برگزاری آزمون «منشور آفتاب» اعلام شد

به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی  رادیو معارف، اصغر غلام‌پور گفت: آزمون دوره‌ی آموزش رادیویی «منشور آفتاب» از روز سه شنبه یکم مرداد شروع شده و کارکنان دولت به مدت 15 روز فرصت دارند با مراجعه به سایت رادیو معارف وارد صفحه آزمون «منشور آفتاب» شده و با وارد کردن نام کار‌بری و کلمه عبور و پرداخت الکترونیکی 60،000 ریال به شماره حساب 2170469003000 به نام مرکز آموزش مدیریت دولتی در آزمون این دوره شرکت کنند.

وی گفت: هر شرکت کننده 40 دقیقه فرصت دارد تا سوالات مربوطه را پاسخ داده و ارسال کند. چنانچه کارکنان دولت در زمان برگزاری آزمون با مشکلی مواجه شدند می‌توانند با روابط عمومی رادیو معارف با شماره تلفن‌های 2و32910551 – 025 در ساعات اداری تماس بگیرند.

مدیر اجرایی رادیو معارف تاکید کرد: این دوره آموزشی همچون چهار دوره‌ گذشته از موضوع بخشنامه شماره 912619/200 مورخ 3/2/1391 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، جزو آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت است و با موفقیت در آن 13 ساعت آموزش برای آن‌ها لحاظ می‌شود.

غلامپور گفت: با توجه به تعهد مرکز آموزش مدیریت دولتی در خصوص صدور و ارسال گواهینامه‌های آموزشی، شرکت کنندگان برای پیگیری و دریافت گواهینامه‌ها با شماره تلفن‌های2و42501501 با پیش شماره تهران 021 بخش صدور گواهی‌نامه‌ها تماس بگیرند.

گفتنی است همزمان با پنجاهمین سالگرد نهضت حضرت روح الله رضوان الله تعالی علیه، هجدهمین دوره‌ آموزش رادیویی معارف اسلامی با عنوان «منشور آفتاب» با موضوع آشنایی با اندیشه سیاسی و سیره امام خمینی رحمت الله علیه توسط رادیو معارف و با همکاری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار شد.

این برنامه به همت گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف و با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین دکتر لکزایی از اساتید حوزه و دانشگاه، به سردبیری و تهیه‌کنندگی امیرعباس خاقانی، از 31 فروردین ‌ماه روزهای شنبه تا پنجشنبه، ساعت 19 و 15 دقیقه در قالب 40 برنامه 30 دقیقه‌ای از رادیو معارف تولید و پخش شد.

انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdchzknz.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما