قم نيوز : قم نیوز: وزیر نیرو با اشاره به اینکه مشکلات بسیار زیادی در حوزه مدیریت مصرف آب وجود دارد گفت: فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب نیازمند توصیه‌های مراجع تقلید است.
فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب نیازمند توصیه‌های مراجع تقلید است
به گزارش قم نیوز، حمید چیت چیان صبح امروز در دیدار با آیت الله شهرستانی با اشاره به اینکه سخنان و فتاوای آیت الله سیستانی عراق را زنده نگه داشته است اظهار کرد: کشورهای منطقه از خلاء یک رهبر دینی رنج می‌برند و در این میان آیت الله سیستانی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

چیت چیان با اشاره به اینکه سازماندهی نیروها در جنگ تحمیلی نیز بسیار مهم و اساسی بود اظهار کرد: در شرایط فعلی که مردم عراق در صحنه حضور دارند باید این گروه‌ها را ساماندهی کرد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف آب و برق یک نکته بسیار مهم و اساسی است تصریح کرد: ۹۲ درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می شود که راندمان بسیار پایینی دارد.

وی با اشاره به اینکه برزگترین مشکلی که در عرصه مصرف آب وجود دارد این است که آب شرب در بسیاری از موارد دیگر مورد مصرف قرار می گیرد خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف انرژی نیازمند فرهنگ سازی جدی و حمایت مراجع دارد و در این زمینه وزارت نیرو از تمامی علما برای توصیه به مردم در حوزه‌های مختلف مصرف تقاضا می کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzqni.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما