جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 22031

صبای قم برای کسب سومین پیروزی فصل به میدان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال صبای قم در هفته هجدهم لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور برای کسب سومین پیروزی فصل به میدان می‌رود.
صبای قم برای کسب سومین پیروزی فصل به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات هندبال باشگاه‌های کشور امروز ۲ مسابقه در شهرهای اصفهان و مشهد برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم هندبال صبای قم میهمان تیم ثامن الحجج مشهد است.

تیم هندبال صبای قم که در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد عصر امروز و از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه مقابل تیم سوم جدولی ثامن الحجج به میدان می‌رود در تلاش است سومین پیروزی فصل خود را در هفته هجدهم لیگ برتر کسب کند گرچه حریف سختی را پیش رو دارد.

تیم ثامن الحجج مشهد در رده سوم جدول رده بندی لیگ بر‌تر ایستاده و برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند و موقعیت خود را در جدول به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود یعنی مس کرمان ندهد محکوم به پیروزی برابر صبای قم و کسب ۲ امتیاز مسابقه است.

مسابقه رفت دو تیم در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان با پیروزی مشهدی‌ها همراه بود با این حال صبا با هدایت مربی جدید خود سید ناصر فلسفی و با توجه به روحیه‌ای خوبی که از برتری بر کاسپین قزوین در بازی هفته گذشته‌اش کسب کرده می‌تواند برای میزبان خطرساز باشد.

هندبالیست‌های صبا در نیم فصل نخست و در میان ۱۱ تیم حاضر در رقابت‌ها نهم شدند اما در نیم فصل دوم یکی از تیم‌ها از حضور در مسابقات انصراف داد و از جدول حذف شد تا مسابقات با حضور ۱۰ تیم دنبال شود.

صبا هفته گذشته در قم برابر تیم انتهای جدولی کاسپین قزوین به یک پیروزی با ارزش رسید و موفق شد این تیم را در سالن شهید حیدریان قم با حساب ۳۳ بر ۳۰ شکست دهد و به دومین پیروزی فصل دست پیدا کند در حالی که نخستین پیروزی صبا در هفته نخست لیگ بر‌تر هندبال در تهران و در برابر تیم نیروی زمینی ارتش رقم خورده بود.

در جدول رده بندی تیم صبای قم صاحب ۲ پیروزی، یک تساوی و ۱۱ شکست است و ۵ امتیاز کسب کرده و این در حالی است که تیم‌ کاسپین قزوین با ۲ امتیاز قعرنشین است و نیروی زمینی تهران نیز با صبا هم امتیاز است.

در بالای جدول، ثامن الحجج سبزوار نیز صدرنشین است و تیم‌های سنگ آهن بافق یزد، ثامن الحجج مشهد و مس کرمان در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzvni.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما