دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 39051
منبع : پایگاه خبری پلیس

تمهيدات ترافيکي پليس قم در سالگرد ارتحال امام خميني(ره)

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان از اعمال محدوديت هاي ترافيکي در روزهاي چهاردهم و پانزدهم خردادماه در محورهاي مواصلاتي استان قم خبر داد.
تمهيدات ترافيکي پليس قم در سالگرد ارتحال امام خميني(ره)
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"اردشير جمشيدي راد"اظهارداشت: با توجه به برگزاري مراسم بيست و هفتمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و افزايش سفرهاي بين شهري و تراکم ترافيک در روزهاي 14 الي 15 خردادماه و همزماني با تعطيلات پايان هفته به دليل افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور از روز پنجشنبه سيزدهم تا روز جمعه چهاردهم خردادماه، محدوديت هاي ترافيکي اعمال مي شود.

به گفته وي تردد کليه وسائل نقليه سنگين باربري شامل تريلي،کاميون و کاميونت به جز حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 22روز پنجشنبه سيزدهم تا ساعت 15روز جمعه چهاردهم از محور"سلفچگان-قم"در مسير رفت و محور قديم"قم-تهران"در مسير رفت و برگشت ممنوع است.

وي تصريح کرد:رانندگان اينگونه وسائل نقليه مي توانند از محور اتوبان ساوه جهت عزيمت به استان تهران استفاده کنند.

سرهنگ جمشيدي راد افزود:وسائل نقليه سنگيني که از استان هاي مرکزي و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند مي توانند از محور"سلفچگان–ساوه–تهران"و بالعکس تردد داشته باشند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم گفت:وسائل نقليه سنگيني که از استان هاي جنوبي کشور شامل هرمزگان، سيستان و بلوچستان، کرمان و يزد به سمت تهران در حرکت هستند مي توانند از مسير سه راهي نطنز-مورچه خورت- دليجان – سلفچگان – ساوه تهران و بالعکس و يا از مسير آزاد راه قم – کاشان و در ادامه از آزاد راه قم – گرمسار به سمت تهران تردد کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchzvnx.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما