پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : 43911
منبع : خبرگزاری فارس
به دلیل دریافت 3 کارت زرد

هافبک صبای قم از مصاف با تراکتورسازی محروم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن هافبک با تجربه خود برابر تراکتورسازی تبریز صف‌آرایی می‌کند.
هافبک صبای قم از مصاف با تراکتورسازی محروم شد
به گزارش قم نیوز،  تیم فوتبال صبای قم برای مصاف عصر جمعه هفته جاری با تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی به تبریز رفته که در غیاب هافبک کلیدی خود در پنجمین بازی خارج از خانه این فصل با تیم تراکتورسازی تبریز بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و تراکتورسازی تبریز از هفته یازدهم نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 دقیقه عصر روز جمعه پنجم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود، شاگردان عبدالصمد مرفاوی بعد از بازی سخت و سنگین مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با تیم استقلال تهران، زمان محدودی برای تمرین داشته‌اند تا در مقابل تیم بالانشین تراکتورسازی قرار بگیرند.

در این تیم قاسم دهنوی بازیکن سابق تیم‌های مس کرمان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران که یکی از بازیکنان کلیدی صبای قم در بازی‌های سپری شده شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و یکی از هافبک‌های کلیدی این تیم در دیدارهای قبل محسوب می‌شود در کنار سایر بازیکنان حضور ندارد و دلیل غیبت این بازیکن سه اخطاره شدن در هفته دهم است.

دهنوی در حالی دیدار حساس صبای قم برابر تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر را از دست داد که در هفته دهم در دیداری خانگی صبای قم با تیم فوتبال پدیده خراسان در ترکیب اصلی بازی کرد، ولی در این بازی با کارت زرد سوم خود در این فصل مواجه شد و به این ترتیب نمی‌تواند صبای قم را در دیدار هفته یازدهم با تراکتورسازی تبریز همراهی کند.

اما دیگر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای دیدار هفته یازدهم لیگ برتر مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی تراکتورسازی تبریز، در شرایط مطلوب به سر می‌برند و صبا برای یکی از معدود بازی‌های این فصل بدون مصدوم به میدان خواهد رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز از هفته یازدهم لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در حالی به میزبانی تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد که صبا در حال حاضر با کسب 9 امتیاز در مکان پانزدهم و تراکتورسازی با کسب 20 امتیاز در رده دوم هستند.

بازی‌ نیم‌فصل نخست دو تیم از لیگ 96 – 1395 در حالی به میزبانی شاگردان امیر قلعه‌نویی برگزار می‌شود که صبای قم در نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم توانست تراکتورسازی را در ورزشگاه یادگار امام قم با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و در بازی برگشت، دو تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز به تساوی یک بر یک دست یافتند و تراکتورسازان در مکان چهارم و صبای قم در رتبه هفتم لیگ قبل ایستادند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchzwnk.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما