چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 4193
حضور صبایی‌ها در نصف جهان؛

امیدهای صبا به مصاف ذوب آهن می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین هفته لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود.
امیدهای صبا به مصاف ذوب آهن می‌روند
به گزارش قم نیوز، دور برگشت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور، فردا وارد هفته دوم خواهد شد و طبق برنامه فدراسیون فوتبال، تیم امید صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم سرشناس ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال رده سنی امید باشگاه صبای قم دور برگشت لیگ برتر امید را در بازی خانگی خوب آغاز نکردند و در حالی که از ۱۳ بازی قبل خود تنها دو پیروزی را در کارنامه دارند و یکی از قعرنشینان جدول هستند، در میهمانی هفته چهاردهم لیگ برتر امیدها به مصاف تیم فوتبال رده سنی امید ذوب آهن اصفهان می‌روند.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ آزادگان دیدار تیم‌های فوتبال رده سنی امید صبای قم و ذوب آهن اصفهان از هفته چهاردهم رقابت‌ها از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه در اصفهان به انجام خواهد رسید.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فوتبال رده سنی امید ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود که اصفهانی‌ها در دیدار رفت خود با صبای قم که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، با ارائه فوتبالی تدافعی و کسب تساوی بدون گل، با یک امتیاز به اصفهان بازگشتند.

با این حال دیدار برگشت دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم‌های رده‌های هشتم و دوازدهم جدول رده‌بندی در تلاش برای کسب سه امتیاز و جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی خود بازی بسیار مهمی را در هفته چهاردهم برابر یکدیگر به انجام خواهند رساند.

صبای قم در هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر امید فوتبال کشور، جمعه گذشته در خانه میزبان جدال تیم‌های انتهای جدول رده بندی در مصاف با تیم امید ابومسلم مشهد بود که در تلاش برای کسب سه امتیاز کم دقت عمل کرد و در نهایت به تساوی دو بر دو دست یافت.

در هفته دوم از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور نیز شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم صبای قم در دیداری خارج از خانه در حالی میهمان تیم ذوب آهن اصفهان هستند که برای فرار از خط سقوط چاره‌ای جز کسب سه امتیاز ندارند.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور امسال ۱۳ تیم حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند در حالی که هم اکنون تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و نفت اهواز در مکان‌های اول تا سوم جای دارند و تیم‌های صبای قم و ابومسلم مشهد در مکان‌های دوازدهم و سیزدهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.3a5ct1azpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما