شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : 2997
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مردم در 9 دی، حماسه ای بی بدیل در تبعیت از ولایت فقیه را نشان دادند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم، 9 دی را حماسه ای بی بدیل و ماندگار از مردم ایران در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه برشمرد.
مردم در 9 دی، حماسه ای بی بدیل در تبعیت از ولایت فقیه را نشان دادند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر روز شنبه افزود: درحماسه ۹ دی ماه سال ۸۸، مردم بصورت خودجوش به خیابان ها آمده و از انقلاب اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری حمایت كردند.

وی ادامه داد: دشمن با طراحی فتنه ۸۸ كه در نوع خود، فتنه ای پیچیده، عمیق و از قبل طراحی شده بود سعی داشت تومار انقلاب اسلامی را درهم بپیچد؛ اما مردم با خلق حماسه ۹ دی یكبار دیگر جواب دندانشكنی به دشمن، آمریكا و ایادی استكبار دادند.

آتش زر گفت: تدابیر روشنگرانه، حكیمانه و مدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و همچنین حضور یكپارچه مردم در خلق حماسه ماندگار ۹ دی، فتنه ۸۸ را خنثی كرد.

وی از بصیرت، هوشیاری، وحدت و تبعیت مردم از رهبری بعنوان پیام های مهم حماسه ۹ دی یاد كرد و افزود: دشمن در طراحی فتنه و توطئه های جدید، دست از كار نمی كشد و وظیفه آحاد ملت بخصوص قشر جوان این است كه با بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب، مقابل فتنه ها ایستادگی كرده و از آرمان های مقدس نظام اسلامی ایران پشتیبانی و دفاع كنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.3arct1a3ybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما