سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 2096
در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال؛

جهش ترابری قم نخستین پیروزی را جشن گرفت

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در خانه از سد پتروشیمی بندر امام گذشت.
جهش ترابری قم نخستین پیروزی را جشن گرفت
به گزارش قم نیوز، هفته نهم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، جهش ترابری قم در خانه پتروشیمی بندر امام را نقره داغ کرد.

در این دیدار که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و تعداد کمی از علاقه‌مندان به بسکتبال و هوادار تیم بسکتبال جهش ترابری قم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کردند، شاگردان سیدعباس آقاکوچکی جنگ با یکی از مدعیان قهرمانی را با قدرت به سود خود به پایان رساندند.

در این دیدار که از حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی برخوردار بود و در حضور مسئولان ورزش قم برگزار می‌شد، بازیکنان تیم بسکتبال جهش ترابری قم به غیر از کوارتر‌های دوم و سوم در دو تایم ۱۰ دقیقه‌ای دیگر مسابقه بازی کاملا برتری نسبت به مهمان قدر خود ارائه کردند و در پایان به برتری ۸۳ بر ۸۱ دست یافتند.

این دیدار که با توجه به اختلاف شش امتیازی دو تیم در رده‌های چهارم و دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حساسیت بسیاری داشت، در کوارتر نخست با برتری تیم جهش ترابری قم آغاز شد و بازیکنان این تیم با انگیزه فراوان توانستند ۱۷ بر ۱۵ حریف خود را شکست دهند.

در کوارتر دوم تیم پتروشیمی بندر امام به یکباره متحول شده نشان داد و توانست بازی باخته را در این تایم ۱۰ دقیقه‌ای با حساب ۲۲ بر ۱۷ از آن خود کند و در مجموع نیمه نخست مسابقه جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام با برتری ۳۷ بر ۳۴ به سود تیم پتروشیمی بندر امام همراه بود.

پس از ۱۰ دقیقه استراحت در فاصله بین دو نیمه، به نظر می‌رسد نصایح تاکتیکی سیدعباس آقاکوچکی به شاگردانش به تفکرات تاکتیکی مهران شاهین طبع سرمربی مشهور تیم پتروشیمی بندر امام غلبه کرد زیرا این جهش ترابری قم بود که بازی را کنترل کرد و نیمه دوم برتر ظاهر شد هر چند کوارتر سوم را نیز تیم پتروشیمی بندر امام ۲۳ بر ۲۱ برد و در فاصله ۱۰ دقیقه به پایان بازی از رقیب سرسخت و قدرتمند خود جهش ترابری قم پیش افتاد.

در کوارتر پایانی این دیدار بازی به اوج حساسیت خود رسید ولی در این کوارتر نیز شاگردان سیدعباس آقاکوچکی در تیم بسکتبال جهش ترابری قم بودند که با تکیه بر بازی خیره کننده بازیکنان خارجی و پرتاب‌های سه امتیازی وی یعنی کریستوفر اجیکه مهره کلیدی خود توانستند تسلط کافی بر جریان بازی داشته و با کسب برتری ۲۸ بر ۲۱ در این کوارتر، در مجموع با حساب ۸۳ بر ۸۱ بازی حساس هفته نهم از دور رفت لیگ برتر بسکتبال را به سود خود به پایان برسانند.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم پیش از این در خانه برابر تیم‌های قدرتمندی همچون مهرام، لوله سبز آ اس شیراز، بانک سامان تهران و ذوب‌آهن بازی کرده بود که مقابل چهار حریف خود با شکست و دست خالی بدرقه کرده بود و با این پیروزی برای سایر رقبا نیز خط و نشان کشید.

جهش ترابری قم با کسب برتری قاطع برابر پتروشیمی بندر امام در هفته نهم از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، با کسب یک پیروزی و هشت باخت، ۱۰ امتیازی شد و همچنان در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باقی ماند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.3arct1auqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

A R
میشود بنویسید از مسئولین قم چه کسی در سالن حضور داشت که ما ندیدیم