يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 5697

سه نشریه جدید به جمع نشریات قم پیوستند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از پیوستن سه نشریه جدید به جمع نشریات این استان خبر داد.
سه نشریه جدید به جمع نشریات قم پیوستند
به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار   گفت: شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی قم و موسسه علمی فرهنگی نورالیقین صاحب نشریه می‌شوند.

وی خاطر نشان كرد: براساس تصمیم كمیسیون انتشارات دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار نشریه عمومی با عنوان مدیریت شهری برای شهرداری قم موافقت شد.

وی ادامه داد: همچنین براساس نظریه هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم مبنی بر انتشار نشریه "سپهر سیاست" موافقت به عمل آمد.

خامه یار تصریح كرد: "علی شیرخانی" به عنوان مدیر مسوول این نشریه شناخته شد كه صاحب امتیاز آن نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم است.

وی یادآور شد: روش انتشار این نشریه، آموزشی پژوهشی و در زمینه علوم انسانی است كه با گرایش علوم سیاسی منتشر خواهد شد.

وی ابراز داشت: این نشریه به زبان فارسی است و گستره توزیع آن نیز استان قم و تهران خواهد بود.

خامه یار همچنین به صدور مجوز نشریه دیگری اشاره كرد و افزود: نشریه نورالیقین به صاحب امتیازی موسسه علمی فرهنگی نورالیقین قم و به مدیر مسوولی "مائده آل مرتضی" نیز از هیات نظارت بر مطبوعات مجوز نشر گرفت.

وی اظهار داشت: این نشریه به صورت فصلنامه، با روش آموزشی، خبری، پژوهشی و اطلاع رسانی در زمینه فرهنگی و معلومات عمومی به دو زبان فارسی و عربی منتشر خواهد شد و گستره توزیع آن سراسری خواهد بود.

استان قم دارای ۶۵ نشریه فعال است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.3awct1aqybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما