?> ديدار اعضای ستاد انتخابات استان قم با آيت الله جوادی آملی | قم نیوز
دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 5093
امروز صورت گرفت؛

ديدار اعضای ستاد انتخابات استان قم با آيت الله جوادی آملی

قم نيوز : قم نیوز: اعضای ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم با آيت الله جوادی آملی ديدار كردند.
ديدار اعضای ستاد انتخابات استان قم با آيت الله جوادی آملی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در اين ديدار با ارائه گزارشی از روند اجرای انتخابات در استان قم اظهار داشت: امور اجرايی انتخابات در استان به طور رسمی از چند ماه قبل آغاز و با ثبت نام داوطلبين، تشكيل هيات اجرايی، بازرسی و نظارت ادامه پيدا كرده است.

وی با بيان اين كه تمامی مراحل اجرايی انتخابات در استان از ابتدا تاكنون در چارچوب قانون و با كمال آرامش پشت سر گذاشته شده است، از آمادگی كامل مجموعه دست اندركاران برای برگزاری انتخابات شكوهمند در سطح استان خبر داد و تصريح كرد: همه سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشكوه بكار خواهيم گرفت.

استاندار قم به ديگر تمهيدات اتخاذ شده برای اجرای مطلوب انتخابات اشاره كرد و افزود: بيش از ۹ هزار نفر از نيروهای مختلف مردمی به طور مستقيم در برگزاری انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم مشاركت دارند.

موسی پور تعداد كانديداهای نمايندگی مجلس را قم را از سرانه كشور بالاتر دانست و گفت: به ازای هر كرسی مجلس ۱۵ نفر كانديدا با يكديگر رقابت می كنند.

وی با اشاره به اين كه با نزديك شدن به زمان انتخابات، شور و نشاط انتخاباتی در قم بيشتر می شود خاطر نشان كرد: عليرغم محدوديت های قانونی در تبليغات، فضای تبليغاتی سالم، رقابتی و پر شوری را در استان شاهد هستيم.

استاندار قم با بيان اين كه شان قم ايجاب می كند كه انتخابات استان از هر حيث نمونه و سرامد كشور باشد افزود: همه كانديداها، احزاب و گروه ها بايد با رعايت اخلاق انتخاباتی و پرهيز از تخريب يكديگر در جهت كمك به برگزاری انتخاباتی سالم و باشكوه و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی حركت كنند.

موسی پور با اشاره به اين كه شرايط خاص ملی، منطقه ای و بين المللی، اهميت ويژه ای به انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی بخشيده است گفت: بصيرت، شور و شعور بالای مردم فهيم و هوشيار ايران اسلامی، حماسه ديگری را در ۱۲ اسفند ماه رقم خواهد زد.

آيت الله جوادي آملی نيز در اين ديدار دين، قران، عترت و خون شهدا را مايه قدرت و آبروی نظام و انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم تلاش در جهت حفظ و صيانت از اين ميراث ارزشمند تاكيد كرد.

وی ضمن دعوت همگانی به حضور گسترده در انتخابات تصريح كرد: دفاع از خون شهدا و ميراث انقلاب ايجاب می كند كه همه در انتخابات شركت كرده و دشمن را مايوس نمايند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.3awct1aupbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما