دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 7947

تیم تنیس بانوان از صعود به لیگ برتر باز ماند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بانوان هیئت تنیس استان قم قبل از پایان مسابقات لیگ دسته اول تنیس کشور از صعود به رقابت‌های لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور باز ماند.
تیم تنیس بانوان از صعود به لیگ برتر باز ماند
به گزراش قم نیوز، عملکرد بانوان تنیس‌باز قمی تاکنون چندان قابل توجه نبوده و تیم اعزامی بانوان قم تا پیش از روز پنجم این مسابقات در چهار دیدار متوالی خود در پیکارهای تنیس قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر حریفان تن به شکست داده است.

فصل جدید رقابت‌های تنیس لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور با سرداوری مونا گل نبی، داوری روشنک درفشی جوان و طلا حسینیان از استان البرز، معصومه کاویان و زینب حسینی از گلستان، تینا طریقتی از مازندران و مدیریت میترا رنجبر در مجموعه ورزشی داراب شهرستان ساری در حال پیگیری است.

در نخستین روز برگزاری این رقابت‌ها تیم هیئت تنیس استان قم با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم هیئت تنیس استان البرز شد، هیئت تنیس استان بوشهر با نتیجه دو بر یک آکادمی تنیس قزوین را شکست داد و نقش جهان اصفهان نیز با نتیجه سه بر صفر از آکادمی تنیس ارومیه شکست خورد.

در دومین روز برگزاری این مسابقات تیم آکادمی تنیس ارومیه سه بر صفر هیئت تنیس استان قم را شکست داد، امیر آمل مازندران دو بر یک بر نقش جهان اصفهان غلبه کرد و آکادمی تنیس قزوین با همین نتیجه مغلوب هیئت تنیس استان البرز شد.

همچنین در سومین روز برگزاری این پیکارها در ساری تیم بانوان هیئت تنیس استان بوشهر با نتیجه دو بر یک مغلوب امیر آمل مازندران شد، نقش جهان اصفهان با نتیجه سه بر صفر هیئت تنیس استان قم را شکست داد و آکادمی تنیس ارومیه نیز با همین نتیجه آکادمی تنیس قزوین را از پیش روی خود برداشت.

در چهارمین روز برگزاری این رقابت‌ها امیر آمل مازندران با نتیجه سه بر صفر از سد هیئت تنیس استان قم گذشت، هیئت تنیس استان البرز با همین نتیجه هیئت تنیس استان بوشهر را مغلوب خود کرد و نقش جهان اصفهان نیز با نتیجه دو بر یک آکادمی تنیس قزوین را شکست داد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های تنیس لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم مدعی کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر این رشته ورزشی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.5ayct1a3ybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما