چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 7749

هدف از جنگ در سوریه، رویارویی با جمهوری اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری هدف از جنگ استكبار در سوریه را رویارویی با جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی حزب الله لبنان دانست.
هدف از جنگ در سوریه، رویارویی با جمهوری اسلامی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عباس كعبی روز چهارشنبه در جمع بسیجیان و نمازگزاران مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرك مدرس قم افزود: امروز جنگ تمام عیار نظام سلطه علیه گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی در سوریه شكل گرفته است.

وی ادامه داد: آنچه كه اتفاق می افتد از جنس انقلاب های منطقه نیست بلكه جنگ تمام عیاری شدیدتر از جنگ ۳۳ روزه علیه حزب الله لبنان می باشد.

وی خاطر نشان كرد: اما نظام بشاراسد نظام نیرومندی است كه با این دست اندازی ها ساقط نمی شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاكید كرد: چرخه علیه رژیم های مرتجع منطقه درحال برگشت است و پیش بینی می شود كه تحرك در كشورهای منطقه به رشد سریع اسلام گرایی و نابودی رژیم های منطقه بینجامد.

وی ادامه داد: در مصر مردم به اسقاط النظام شعار دادند اما پای آن و اصلاح سریع قانون نایستادند و شورای نظامی مصر شبه كودتایی با تعابیر حقوقی انجام داد.

وی اظهار داشت: باید قدر نعمت اسلام، ولایت و اهل بیت(ع) و امام(ره) و رهبری عزیز را بدانیم.

كعبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منكر در جامعه گفت: یكی از وظایفی كه به عهده ماست، این است كه در ایجاد محیطی مساعد برای رشد فضائل اخلاقی و مبارزه با فساد و تباهی، هم اندیشی كنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: فرهنگ پیامبر(ص) و آل پیامبر، فرهنگ اعتدال است اما اعتدال كه در زبان فارسی ترجمه اش میانه روی است، در زبان عربی به معنای صراط مستقیم است.

وی اظهار داشت: انسان حتی نسبت به انجام یك گناه هم باید حساس باشد و نباید بی تفاوت از كنار آن بگذرد.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منكر شد و خونش را داد و ما باید با اجرای امر به معروف و نهی از منكر، مراقب روزنه های فساد و تباهی باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر دگرگونی مفهوم ارتباطات و لزوم دفاع همه جانبه از دین گفت: ارتباط با مسجد و مدرسه و مجامع فرهنگی را باید بیشتر كنیم و توجه نماییم كه تهاجم فرهنگی، جدی است و نباید نسبت به این بحث تساهل و تسامح كنیم.

وی تاكید كرد: باید دست به دست هم بدهیم و محیطی سرشار از از ایمان و تقوا را در فضای زندگی خود و جامعه ایجاد نمائیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.5ayct1ay3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما