چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 3932
استاندار قم:

قم ظرفیت تولید نرم‌افزارهای اسلامی را دارد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: استان قم قدرت تولید محتوا و نرم‌افزارهای اسلامی را دارد و در این راستا فعالیت‌های خوبی در این استان شکل گرفته است.
قم ظرفیت تولید نرم‌افزارهای اسلامی را دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، با بیان اینکه فضای نرم‌افزارهای دیجیتالی فرصت خوبی برای گسترش فرهنگ و معارف اهل‌بیت (ع) برای ما فراهم کرده است، اظهار داشت: امروز رسانه‌ها در فرهنگ سازی حرف اول را می‌زنند و ما نباید از این ظرفیت غافل شویم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و فضای دیجیتال در این فرهنگ سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، تصریح کرد: اگر رسانه‌های دیجیتال در جنبه تخریب وارد شوند بسیار مضر خواهند بود و اگر در راستای آرمان‌ها و کرامات انسانی وارد شوند موفقیت‌های بسیار زیادی کسب خواهند کرد.

استاندار قم گفت: در بحث تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه مشاهده کرده‌اند که رسانه‌های غربی سعی دارند تا این تحریم‌ها را علیه ما جدی و مهم نشان دهند و این در حالی است که خبرهای منتشر شده از بیداری اسلامی را بسیار کم اهمیت نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های آمریکایی حتی در ابتدای جنبش وال‌استریت سعی داشتند تا هیچ خبری از این جنبش منتشر نشود، یاد آورشد: البته خبرهایی که در فضای مجازی منتشر شد این رسانه‌ها را مجبور ساخت تا اخبار جنبش وال‌استریت را منتشر و منعکس کنند.

موسی‌پور با بیان اینکه ما از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ارائه محتوای اسلامی برخوردار هستیم، اظهار داشت: استان قم قدرت تولید نرم‌افزارهای اسلامی را داراست و در این راستا فعالیت‌های خوبی در این استان شکل گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ رسانه‌‌های دیجیتال در استان قم بسیار مفید است، بیان داشت: این نمایشگاه‌ها سبب می‌شود تا خانواده‌ها با نرم‌افزارهای علوم اسلامی بیشتر آشنا شوند و بتوانند به راحتی از این محصولات در خانه استفاده کنند.

استاندار قم ادامه داد: این نمایشگاه‌ها باید به صورت گسترده‌ برگزار شود و البته نگاه حمایتی از تولیدکنندگان نرم‌افزارهای اسلامی نیز باید گسترش پیدا کند و صادرات این محصولات نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.papct1a3rbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما