پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 3833

تیم بسكتبال با ویلچر ایثارقم هیات اراك را شكست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم ایثار قم در اولین بازی خود از دور چهارم مرحله مقدماتی لیگ برتربسكتبال با ویلچر تیم هیات اراك راشكست داد.
تیم بسكتبال با ویلچر ایثارقم هیات اراك را شكست داد
به گزارش قم نیوز، مدیر تیم ایثار روز پنج شنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات دور چهارم به میزبانی اصفهان برگزار می شود و در اولین بازی خود موفق شدیم با نتیجه ۶۴ بر ۴۵ تیم هیات اراك را شكست دهیم.

علی خوشرفتار افزود: در ادامه بازی های خود عصر امروز و صبح فردا به مصاف تیم های كهریزك تهران و پیام ارتباطات اصفهان خواهیم رفت.

وی خاطر نشان كرد: تا پیش از دور چهارم تیم كهریزك تهران در صدر جدول گروه الف قرار داشت و به ترتیب تیم های پیام ارتباطات اصفهان، ایثار قم و هیات اراك در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

وی افزود: چهار تیم ایثار قم، كهریزك تهران، پیام ارتباطات اصفهان و هیات جانبازان اراك در گروه الف سوپر لیگ بسكتبال با ویلچر كشور هر كدام در مرحله مقدماتی یك میزبانی داشته اند و در این مرحله هر تیم در هر دوره سه بازی را انجام خواهد داد.

خوشرفتار افزود: پس از پایان سه مرحله از مسابقات در دور مقدماتی تیم های اول تا چهارم گروه الف به صورت حذفی با تیم های اول تا چهارم گروه ب دیدار خواهند كرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.papct1avpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما