دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 6137

سامانه باران‌زا جدید برای قم در راه است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هواشناسی قم از ورود سامانه بارش‌زا جدیدی در روزهای آینده خبر داد و گفت: امید است با ورود سیستم شمال غرب بارش فراوان همراه با خیر و برکت داشته باشیم.
سامانه باران‌زا جدید برای قم در راه است
به گزارش قم نیوز، یحیی زارع امروز به میزان بارندگی در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره و ابراز کرد: بارش باران،‌ موجب خرسندی و شکرگزاری مردم از جمله کشاورزان شد.

وی افزود: میزان بارندگی در ایستگاه شکوهیه ‌۱۱/۴ میلی‌متر، ‌سالاریه ۱۲/۱ میلی‌متر ، سلفچگان ۱۰/۵ میلی‌متر و کهک ۹/۷ میلی‌متر گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی استان قم ادامه داد: برپایه این گزارشات بارش باران در‌ قاهان به میزان ۷ میلی‌متر، علی خان بیگی ۹ میلی متر،‌ مهر زمین ۶/۷ دهم میلی‌متر و در قنوات ۵/۵ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی به میانگین بارندگی در سه روز گذشته اشاره و ابراز کرد: میزان بارندگی در قم ۲۲/۸ میلی‌متر، ایستگاه ‌سالاریه ۳۳/۸ میلی‌متر و ‌ایستگاه سلفچگان ۴۱ میلی‌متر گزارش شد.

زارع اضافه کرد: کارشناسان در سه روز گذشته میزان بارش باران را در کهک ۲۶/۴ میلی‌متر، قاهان ۴۸/۵ میلی‌متر، علی خان بیگی ۴۲/۵ میلی‌متر، مهر زمین ۶۱/۹ و در قنوات ۱۸/۵ میلی‌متر گزارش کردند.

وی با تبیین بیشترین و کمترین میزان بارندگی در ایستگاه‌های هواشناسی تصریح کرد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه مهر زمین با ۶۱/۹ میلی‌متر و کمترین میزان بارش باران در قنوات با ۱۸/۵ میلی‌متر به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان قم به وضعیت هوای امروز اشاره و ابراز کرد: امروز هوای قم بارش پراکنده‌ای خواهد داشت و از فردا صبح به صورت آهسته این سامانه بارن‌‌زا از استان قم خارج می‌شود.

وی افزود: فردا استان قم هوایی ابری همراه با بارش و رگبار پراکنده خواهد داشت.

زارع از ورود سامانه باران‌‌زا جدید در روزهای آینده خبر داد و گفت: امید است با ورود سامانه‌ای از شمال غرب به استان قم بارش فراوان همراه با خیر و برکت را داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.paqct1azybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما