چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 8630
همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع فضای سبز

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری مسابقه عکاسی غیر حرفه‌ای با موضوع فضای سبز، زیبایی و آرامش در هفته دولت خبر داد.
برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع فضای سبز
به گزارش قم نیوز، حسین رضایی نسب گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد شور و نشاط شهری و انس و ارتباط بیشتر شهروندان با فضای سبز است.

وی با اشاره به موضوع این مسابقه عکاسی اظهار کرد: موضوع این مسابقه، عکاسی از فضای سبز شهری شامل پارک ها، باغ گل‌ها، باغچه‌های داخل شهر و ارتباط افراد با آن ها، تاثیر فضای سبز بر زندگی شهروندان، گردشگران و زیبا سازی شهری است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: این مسابقه در دو محور عکاسی با دوربین‌های کامپکت خانگی و موبایل برگزار خواهد شد و در پایان نیز جوایز نفیسی به برترین‌ها اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا نیمه شهریور سال جاری است و در نیمه مهر ماه نیز آثار ارائه شده انتخاب و افراد برتر معرفی می‌شوند.

رضایی نسب گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به نشانی بلوار امام موسی صدر، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ارسال کرده و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۲۱۳۳۹ تماس حاصل کنند.

آثار ارسالی پس از انتخاب در مهر ماه سال جاری به نمایش در می‌آیند و علاقه مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.pavct1aqubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما