شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 5660
نجف زاده خبرداد:

افتتاح آب‌نمای 7200 متری در طول قمرود

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری شهر مقدس قم از افتتاح آب‌نمای داخل محوطه رودخانه به طول 7200 متر خبر داد.
افتتاح آب‌نمای 7200 متری در طول قمرود
به گزارش قم نیوز، جهان‌بخش نجف‌زاده در نخستین جشنواره تجلیل از پاکبانان شهرداری شهر مقدس قم که در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار شد، پاکبانان را قشر زحمت‌کش جامعه دانست و اظهار کرد: زمانی که همه شهر در حال استراحت است، پاکبانان زحمت‌کشی در حال خدمت‌رسانی به مردم و نظافت شهر هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول یک سال گذشته خدمات بسیاری در شهرداری شهر مقدس قم صورت گرفته است، افزود: شهرداری قم در حال حاضر دارای هزار و ۱۳۰ کارمند است که ۸۹۵ نفر از آنان در بخش خدمات شهری و ۲۳۵ تن از آنها در بخش زباله‌گیری مشغول به فعالیت هستند و با همین تعداد پاکبان، تلاش‌های زیادی در راستای خدمت‌رسانی به مردم صورت می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری در رابطه با زیباسازی شهری در قم، اعلام کرد: شهرداری قم در راستای برنامه راهبردی خود در رابطه با مدیریت شهری، اقداماتی از جمله نظافت شهری، نقاشی دیواری، ساخت آب‌نما و مواردی از این دست را در برنامه‌های اجرایی خود گنجانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه شهرداری قم در رابطه با زیباسازی سیمای ورودی شهر، بسیار کارآمد بوده است، گفت: در طول یک ‌سال گذشته به منظور زیباسازی ورودی شهر نسبت به کاشت ۳۰ هزار اصله درخت در جاده قم ـ اراک و اتوبان قم ـ تهران اقدام شده که تغییر سیمای ورودی شهر مقدس قم را در پی داشته است.

نجف‌زاده همچنین از برنامه شهرداری قم برای زیباسازی داخل شهری خبر داد و افزود: شهرداری شهر مقدس قم برای تغییر سیمای داخلی شهر، اقدام به کاشت ۱۲۶ هزار و ۴۱۹ اصله درخت در خیابان‌های اصلی شهر کرده که موجب پویایی محیط شهری شده است.

وی گفت: شهرداری شهر مقدس قم با ایجاد آب‌نمایی به طول ۷ هزار و ۲۰۰ متر در بستر رودخانه قمرود، طرحی نوین را در زیباسازی شهری پیاده کرده است که این طرح امروز توسط شهردار قم افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.qawct1aqubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سید محمد میرمهدی
در مصاحبه استاندار محترم طول ابنما5700متر ذکر شده است کدام صحیح است


----
قم نیوز: مشکل اصلی قم همین تضاد در آمارهاست. انشاء الله در ابتدای فروردین نود این سوژه را پی گیری می کنیم.