يکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 1367

محدودیت‌های ترافیکی روز عرفه در قم اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم محدودیت‌های ترافیکی روز عرفه در این استان را اعلام کرد.
محدودیت‌های ترافیکی روز عرفه در قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد پوربافرانی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روز عرفه در استان قم اظهار داشت: همزمان با برگزاری دعای پرفیض عرفه محدودیت‌های ترافیکی به منظور رفاه بیشتر حال زائران در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و همچنین بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود با توجه به حضور مردم از سایر شهرهای مجاور به استان ترافیک سنگینی داشته باشیم که در این راستا دو ساعت قبل از اذان ظهر محدودیت‌های ترافیک اجرا خواهد شد.

جانشین پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم عنوان کرد: از ساعت ۱۱ صبح یکشنبه تردد خودرو از ابتدای چهار راه شهدا به سمت خیابان ارم، سه راه بازار، تقاطع خیابان انقلاب (چهارمردان) به سمت حرم مطهر، بلوار بهار و پل حجتیه ممنوع خواهد بود و در صورت توقف در این مناطق خودرو‌ها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

پوربافرانی به مکان‌های پیش بینی شده برای پارک خودرو و موتورسیکلت‌ها در اطراف حرم مطهر اشاره کرد و افزود: زائران می‌توانند خودرو‌های خود را در پارکینگ شرقی حرم و همچنین رودخانه پارک کنند و موتورسواران نیز می‌توانند در خیابان بهار و ابتدای خیابان انقلاب اقدام به پارک موتورسیکلت کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.qazct1apybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما