پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : 4229
آیت‌الله دری نجف آبادی:

برخی با فریب‌کاری به دنبال تصاحب کرسی مجلس هستند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی افراد سعی دارند با نیرنگ و فریب‌کاری کرسی‌های مجلس را تصاحب کنند.
برخی با فریب‌کاری به دنبال تصاحب کرسی مجلس هستند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست علمی کاربردی تبلیغ که ظهر امروز برای مبلغان اعزامی در دهه فجر و هفته وحدت در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، تقارن دهه فجر و هفته وحدت را امری بسیار خجسته خواند و اظهار داشت: مبلغان در این دوره تبلیغی باید با ذکاوت خاصی نسبت به تبیین اهداف اسلام و نظام بپردازند تا نقشه دشمنان برای صدمه زدن به ولایت فقیه و نظام با شکست مواجه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه علمیه قم موتور حرکت انقلاب اسلامی بوده است گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیاری را برای همگان در سرتاسر جهان آفریده است و حوزه علمیه قم در پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شهر مقدس قم را امید آینده اسلام، حرم اهل بیت (ع) و پشتوانه انقلاب دانست و افزود: بر اساس احادیث از ائمه اطهار (ع) شهر مقدس قم شخصیت، هویت و عامل نجات قدس شریف است و تبیین و تبلیغ معارف اسلام از جمله وظایف حوزه علمیه این شهر مقدس است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در زمینه‌های گوناگون بسیار چشمگیر بوده است، اعلام کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساختار دفاعی، امنیتی و نظامی کشور پیشرفت بسیار زیادی داشته است و در طول تاریخ کشور، از لحاظ سامانه‌های دفاعی، آموزش دفاعی، صنایع دفاعی و ... از اقتدار بی‌نظیر و بی‌سابقه‌ای برخوردار هستیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به آسیب‌پذیر بودن کشور در طول ۳۰۰ سال قبل از پیروزی انقلاب، عنوان کرد: کشورهای دیگر صدها سال تلاش می‌کنند تا این دستاوردها را داشته باشند اما ما توانسته‌ایم تنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی این دستاوردها را داشته باشیم و همه این نعمات ثمره خون شهدا و تلاش‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی حتی توان ساخت یک گلوله آر پی ‌جی را نداشتیم، گفت: امروزه کشور در تولید صنایع موشکی و سوخت مورد نیاز آن صاحب اقتدار و قدرت مانور است به شکلی که هیچ یک از کشورهای اسلامی و جهان سوم توان رقابت با ما را ندارند و می‌توان در این رابطه گفت که قدرت دفاعی کشور، ۱۰۰ درصد قابل اعتماد است.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وضعیت امکانات رفاهی قبل از انقلاب و هم‌اکنون تفاوت‌های بسیاری داشته است، اظهار داشت: قبل از انقلاب در زمینه انشعابات گازرسانی تنها ۲۱۳ هزار انشعاب وجود داشت که هم‌اکنون این میزان افزایش قابل توجهی داشته است به گونه‌ای که شبانه روز ۵۰۰ میلیون متر مربع گاز در شبکه گازرسانی کشور قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: میزان برق ورودی در مدار کشور، شش هزار مگاوات بوده است که هم‌اکنون این میزان به ۵۰ هزار مگاوات رسیده است اما همه این مسائل بیانگر این موضوع نیست که در طول تاریخ انقلاب تمامی فعالیت‌های کشور درست بوده است، برخی نارسایی‌ها و مشکلات وجود داشته است که باید با نقد عملکردهای خود، سعی در برنامه‌ریزی درست برای آینده داشته باشیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، اظهار داشت: مسئله نخست در این وقایع، حضور و مشارکت حداکثری مردم است چرا که دشمنان داخلی و خارجی دوست ندارند مردم در این حماسه‌ها حضور داشته باشند و مردم باید بدانند که حضور در هر یک از این دو حماسه، حمایت از نظام، رهبری و بیداری اسلامی ملت‌های جهان و زدن دست رد به سینه بیگانگان است.

وی در ادامه بیان کرد: هر مشتی که برابر استکبار بلند شود، پیام استقلال و آزادی ملت را به جهانیان مخابره خواهد کرد و مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی همان مشت‌های گره کرده و محکم است که بر دهان استکبار جهانی خواهد نشست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان با اشاره به اهمیت انتخاب آگاهانه افراد در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: برخی افراد سعی دارند با نیرنگ و فریب‌کاری کرسی‌های مجلس را تصاحب کنند که ملت بیدار ایران اسلامی با انتخاب صحیح و آگاهانه، این نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.ra5ct1ar3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما