سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : 3121
نهادهای حوزوی:

9 دی روز پیروزی ملت ایران بر فتنه گران بود

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین، شورای عالی و مركز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ مشتركی، حماسه یوم الله 9 دی را روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران دانستند.
9 دی روز پیروزی ملت ایران بر فتنه گران بود
به گزارش قم نیوز، دراین بیانیه آمده است: بار دیگر یوم الله ۹ دی‌ماه فرا رسیدن و خاطره این روز غرور آفرین و حماسه‌ساز دل‌های دوستداران اسلام و انقلاب را فرا گرفت.

این بیانیه افزوده شده است: این روز بزرگ كه به روز "بصیرت" نامگذاری شده، یكی از روزهای مهم و ماندگار انقلاب و نماد ارادت ملت شریف ایران به حضرت سید الشهدا‌ء‌(ع)، قیام عاشورا و تجدید میثاق با امام، شهدا و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی، و تجلی‌گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن در عصر ما حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

در ادامه  این بیانیه آمده است: حضور كم نظیر مردم در این روز به همه یاوه‌گویان غرب و شرق و نیز فتنه‌گران داخلی نشان داد كه عهد این ملت با حسین ابن علی‌(ع) و عاشورا، امام و رهبری معظم، شهیدان والامقام انقلاب و ارزش‌های دینی ناگسستنی است.

این بیانیه حاكیست: ۹دی، روز پیروزی ملت ایران دربرابر فتنه‌گران داخلی و خارجی بود، روزی كه به همگان نشان داد كه با گذشت بیش از ۳۰ سال از عمر مبارك انقلاب اسلامی، مردم شریف ما كماكان پایبند به ارزش‌ها و لبیك گوی ولی فقیه زمان‌اند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می‌كنند.

در بخش دیگری از این بیانیه ذكر شده است: اكنون در آستانه روز نهم دی و به منظور گرامی‌داشت این روز بصیرت آفرین، همایش بزرگ حوزویان با عنوان "تجمع عاشورایی بصیرت و میثاق با ولایت" در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌گردد.

در پایان این بیانیه آمده است: از همه علماء و فضلاء استادان و طلاب عزیز دعوت می‌شود تا ضمن شركت در این مراسم، یاد و خاطره این روز بزرگ را گرامی بدارند و بر شكوه آن بیفزایند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.rapct1azzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما