سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 8423
شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

احداث 5 بوستان در منطقه 6 قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه شش شهرداری قم از احداث و اجرای عملیات عمرانی پنج بوستان در سطح این منطقه خبر داد.
احداث 5 بوستان در منطقه 6 قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل رسولی گفت: با عنایت به برگزاری جلسات متعدد از سوی شهردار قم مبنی بر ارائه راهکار در خصوص تامین فضای سبز مورد نیاز شهروندان، در آینده‌ای نزدیک و در ادامه توسعه و رسیدگی به فضای سبز منطقه شش شهرداری، پنج بوستان جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بوستان‌های حکمت، ثامن الائمه، همت، فاز دو بوستان فاطمیه و بوستانی واقع در انتهای خیابان جانبازان به مساحت ۳۵ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه شش قم با اشاره به کلنگ زنی بوستان جدید الاحداث انتهای خیابان جانبازان در شهرک کامکار که با حضور شهردار کلانشهر قم صورت گرفت، بیان کرد: سرانه فضای سبز منطقه‌ای پیش از تاسیس منطقه شش بالغ بر ۲/۱ مترمربع بوده و با توجه به اینکه این منطقه جزء مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار بوده است برای افزایش سرانه فضای سبز زمین‌های ویژه‌ای به احداث فضای سبز اختصاص یافته است.

رسولی بیان کرد: در حال حاضر با توسعه بوستان‌های جنگلی و فضای سبز تجهیز شده شهری این رقم به ۱/۲ متر مربع شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این امکان با گذشت یک سال از تأسیس منطقه شش به دست آمده است و با توسعه و تجهیز هرچه بیشتر بوستان‌های منطقه‌ای نیاز شهروندان به فضای سبز برطرف خواهد شد.

شهردار منطقه شش قم خاطرنشان کرد: در همین راستا چند بوستان محله‌ای در حال احداث است که به صورت تدریجی محلات منطقه نیز از نعمت بوستان و وسایل بازی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.ravct1a5pbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما