دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 8522

برخی از پاساژهای قم بدحجابی را ترویج می کنند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در خانه ملت با تاکید بر اینکه از اجرای طرح گشت امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم، گفت: متاسفانه برخی پاساژها و مغازه‌های استان بدحجابی را ترویج می‌کنند.
برخی از پاساژهای قم بدحجابی را ترویج می کنند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی امروز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ در مورد تهاجم و شبیخون فرهنگی هشدار دادند، اظهار داشت: شاید کسی در آن موقع فکر نمی‌کرد روزی اینترنت، ماهواره و گوشی‌های موبایل در این سطح گسترش یابد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه مسوولان به تهاجم فرهنگی توجهی نکردند، تصریح کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که در شهر قم که مرکز صدور انقلاب اسلامی و شهر اهل بیت(ع) است، برخی افراد بدحجاب در سطح شهر مشاهده می‌شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دهه ۷۰ تمام بانوان از حجاب برتر استفاده می‌کردند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی پاساژها و مغازه‌های استان بدحجابی را ترویج می‌کنند.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به افزایش بدحجابی به ویژه در بین فروشندگان برخی از مغازه‌ها در قم تصریح کرد: در حال حاضر اکثر فروشندگان خانم مغازه‌های قم مانتویی هستند یا حجاب مناسبی ندارند که این مسئله در شأن شهر کریمه اهل‌بیت (س) نیست.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه نهادهای فرهنگی استان به ویژه آموزش و پرورش در فرهنگ سازی حجاب برتر خطیر است، اظهار داشت: متاسفانه تعدد نهادهای فرهنگی موجب شده است تا در مورد وضعیت فرهنگی جامعه پاسخگو نباشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت عفاف و حجاب رضایت بخش نیست، تصریح کرد: برای مقابله با بدحجابی باید فکر اساسی کرده و راهکارهای مناسب ارائه شود.

امیرآبادی فراهانی یکی از مهم‌ترین دلایل رشد منکر و هنجار در جامعه را عدم اجرای فریضه امر به معروف دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی افراد نسبت به منکرها در جامعه بی‌تفاوت شده‌اند در حالی که در گذشته شرایط به این شکل نبود.

وی با تاکید بر اینکه حامی اجرای طرح گشت امنیت اخلاقی در جامعه بوده و هستیم، اذعان داشت: در اجرای طرح گشت امنیت اخلاقی از عملکرد نیروی انتظامی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.ravct1awrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما