سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 1222
جعفری :

بوکسورهای قمی مدعی قهرمانی کشور هستند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: بوکسورهای قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور مدعی کسب مدال در اوزان مختلف هستند.
بوکسورهای قمی مدعی قهرمانی کشور هستند
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری به حضور بوکسورهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت بوکس در سال‌ جاری است که در آن بوکسورهای توانمندی حضور یافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بوکسورهای قمی با امید به کسب موفقیت در پیکارهای بوکس قهرمانی کشور به مصاف حریفان رفته‌اند، اضافه کرد: این مسابقات میعادگاه حضور برترین‌های بوکس کشور است بنابراین بهترین بوکسورها را اعزام کرده‌ایم.

رئیس هیئت بوکس استان قم افزود: این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس، بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی (گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان) در مجموعه ورزشی تختی آبادان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: در حالی که تیم قوی از بوکسورهای خوب و آینده دار قمی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، در این دوره از پیکارها ۲۱۵ بوکسور به همراه ۵۳ مربی نیز حضور دارند و به مدت پنج روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

جعفری با اشاره به اهمیت موفقیت بوکسورهای قمی شرکت کننده در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: پس از اتمام رقابت‌ها نفرات برتر و شایسته در اوزان مختلف توسط کمیته فنی و مربیان تیم ملی که در آبادان حاضر هستند به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی یاد آور شد: اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان از روز ۱۵ آبان‌ماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود و تا روز ۱۰ فروردین سال ۹۱ زیر نظر کادر فنی ادامه خواهد یافت تا تیم ملی به بهترین شرایط آمادگی برسد.

رئیس هیئت بوکس استان قم با اشاره به مهمترین برنامه‌های پیش روی ملی پوشان کشورمان در این مسابقات، ابراز داشت: اردوی تیم ملی بوکس تا زمان برگزاری دومین دوره مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن خواهد بود، ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: دومین مرحله رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در فروردین ماه سال ۱۳۹۱ به میزبانی کشور قزاقستان و در شهر آستانه این کشور برگزار می‌شود که امیدواریم با موفقیت بوکسورهای توانمند کشورمان همراه باشد.

جعفری در ادامه با اشاره به اوزانی که بوکسورهای مدعی در پیکارهای قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در آن رقابت می‌کنند، اضافه کرد: مدعیان شرکت کننده در این دوره رقابت‌های خود را در اوزان منهای ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۰ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم برگزار می‌کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت بوکسورهای قمی در این دوره از مسابقات، بیان کرد: دارا بودن معرفی‌نامه ممهور به مهر و امضای ورزش و جوانان استان و هیئت بوکس استان، همراه داشتن اصل شناسنامه معتبر عکس دار، کارت ملی دفترچه آماتور و کارت بیمه معتبر از جمله شرایط شرکت در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.razct1arrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما