يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 1024
همزمان با سالگرد سفر رهبری به قم صورت گرفت؛

بهره برداری از 8 پر‍وژه آموزش و پرورش در قم

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در قم به صورت نمادین از هشت پروژه آموزشی در مدرسه حائری بهره برداری و عملیات اجرایی 46 پروژه دیگر آموزش و پرورش با حضور استاندار قم آغاز شد.
بهره برداری از 8 پر‍وژه آموزش و پرورش در قم
به گزارش قم نیوز، همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در قم به صورت نمادین از هشت پروژه آموزشی در مدرسه حائری بهره برداری و عملیات اجرایی ۴۶ پروژه دیگر آموزش و پرورش با حضور استاندار قم آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با گرامیداشت ایام سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به قم اظهار داشت: این سفر برای همه بخش‌های اجرایی استان قم برکات فراوانی داشت که از آن جمله می‌توان به توجه وی‍ژه به بخش آموزش و پرورش با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی با ابراز خرسندی از اجرایی شدن موفقیت‌آمیز پروژه‌ها و طرح‌های آموزشی حوزه‌های مختلف در سال‌های گذشته در استان قم، ابراز امیدواری کرد: با عنایت ویژه مسئولان امر کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

محمد حسین امین جعفری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به مناسبت سالگرد سفر رهبر انقلاب به قم عملیات اجرایی ۲۷ مدرسه، ۱۱ سالن ورزشی، چهار مدرسه کودکان استثنایی و دو استخر به صورت همزمان آغاز شده است.

وی همچنین از افتتاح مدرسه ابتدایی شهید حائری در منطقه خاکفرج خبر داد و گفت: این مدرسه شامل ۱۲ کلاس و هزار و ۴۶۲ متر مربع زیربنا است که در حال حاضر ۳۳۰ دانش‌آموز در آن به تحصیل اشتغال دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: همزمان با افتتاح مدرسه حائری، هفت مدرسه دیگر در نقاط مختلف شهر قم مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.razct1au5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما