چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 8108
در سال 91 تحقق می یابد؛

۲۹ هزار فرصت شغلی

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استانداری قم از ایجاد 29 هزار فرصت شغلی جدید توسط دستگاه‌های مختلف استان قم در سال جاری خبر داد.
۲۹ هزار فرصت شغلی
به گزارش قم نیوز، سیدرضا دهناد در جلسه کارگروه اشتغال استان قم اظهار داشت: امروز اشتغال مهم‌ترین تعهدی است که دولت و مسوولان در برابر مردم دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بهترین ابزار برای مقابله با تهدیدهای اقتصادی دشمن که هر روز علیه ملت ایران گسترش می‌یابد، توسعه اشتغال در کشور است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اذعان داشت: یکی از بهترین ابزارها برای تحقق این شعار، اشتغال‌زایی پایدار و گسترده در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در استان قم نیز این موضوع اهمیت بسیار دارد و باید برای اجرایی شدن تعهدهای دستگاه‌ها در این زمینه تلاش کرد.

دهناد با اشاره به اینکه استان قم برای سال ۹۱ تحقق بیش از ۲۹ هزار فرصت شغلی را تعهد کرده است، ادامه داد: اجرای این تعهدات به برنامه‌ریزی دقیق و تلاش جدی نیاز دارد.

وی با اشاره به راه‌های ایجاد تحرک در زمینه اشتغال‌زایی در استان قم ابراز داشت: باید عملکرد دستگاه‌های مختلف در سراسر کشور را با عملکرد دستگاه‌های استان قم مقایسه کرد تا مشخص شود که نقاط قوت و ضعف کجاست و برای نتیجه‌گیری بهتر برنامه‌ریزی کرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با اشاره به مشکلات سیستم رصد اشتغال‌زایی افزود: باید مشکلات این سامانه برطرف شود تا دستگاه‌ها به سرعت بتوانند عملکرد خود در زمینه اشتغال‌زایی را در این سامانه اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید تعهدات دستگاه‌ها در زمینه ایجاد اشتغال رصد شده و مشخص شود که اگر دستگاهی امکان اشتغال‌زایی بیشتر را دارد، سهمیه بیشتری دریافت کند.

دهناد با اشاره به دستگاه‌هایی که در زمینه اشتغال‌زایی می‌توانند نقش مفید داشته باشند، افزود: فرودگاه استان قم یکی از امیدهای این استان برای ایجاد اشتغال پایدار است.

وی گفت: از دستگاه‌های مهم دیگر در زمینه اشتغال‌زایی، مسکن و شهرسازی است که با توجه به تفاوت‌هایی که در این حوزه وجود دارد باید آمار بخش مسکن و بخش شهرسازی به طور جداگانه محاسبه شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.uavct1azvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما