شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 1709
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

نیازمند پیشنهادات سازنده شهروندان هستیم

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: شهروندان قمی می‌توانند با پیشنهادات سازنده خود ما را در ساماندهی شبکه‌های ارتباط شهری قم یاری کنند.
نیازمند پیشنهادات سازنده شهروندان هستیم
به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بازدید کرد.

وی در بازدید از وضعیت موجود و پروژه‌های عمرانی سازمان پایانه‌ها ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه‌های جاری سازمان گفت: شهر مقدس قم به لحاظ وجود بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران باید در خدمات رسانی و جلب رضایت مسافرین در بین سازمان‌های مشابه در سطح کشور جز سازمان‌های تراز اول باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه از جمله اهداف این معاونت روان سازی ترافیک، گسترش ناوگان حمل و نقل همگانی نوین، بهبود وضعیت هندسی و ایمنی شبکه معابر، توسعه و تجهیز پارکینگ‌های عمومی و مطالعه و ساماندهی شبکه‌های ارتباطی است، عموم شهروندان را به ارائه پیشنهادات سازنده دعوت کرد.

وی در ادامه بر تسریع در راه اندازی محوطه و سالن پایانه‌های مسافری تاکید کرد و ایجاد امکانات رفاهی برای آسایش هر چه بیشتر مسافران را ضروری دانست.

معصومی افزود: باید تمهیداتی فراهم شود تا فروش بلیط اینترنتی برای مسافران میسر و شرکت‌های حمل و نقلی موجود در سالن‌های جدید الاحداث فراهم شده و بیشترین خدمات به مسافرین و زائرینی که قصد تشرف به شهر مقدس قم دارند ارائه شود.

وی گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت حمل و نقل و سازمان‌های تابعه باید به بهترین شکل ممکن برای مردم منعکس شود تا شهروندان ضمن اطلاع از عملکرد به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و امکان بهره برداری بهینه فراهم شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.uazct1ay3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما