شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 8982

برترین‌های تکواندو قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: چهره نفرات برتر پیکارهای انتخابی تکواندو نونهالان قم در پایان رقابت مدعیان در اوزان مختلف مشخص شد.
برترین‌های تکواندو قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، تکواندوکاران مدعی اعزام به پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان، در تلاش برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی هیئت تکواندو استان قم به این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت تکواندو استان قم، مسابقات انتخابی تکواندو رده سنی نونهالان قم در ۹ وزن به میزبانی خانه تکواندو قم برگزار شد و در نهایت چهره نفرات اول تا سوم مشترک هر وزن شناسایی شد.

در این مسابقات که در اوزان مختلف در سطح بسیار بالا و با رقابت نزدیک و دیدنی مدعیان برگزار شد، تکواندوکاران مدعی در حضور کادر فنی تیم نونهالان قم و همچنین مسئولان هیئت تکواندو تمام تلاش خود را برای عضویت در تیم قم به کار گرفتند.

در پایان این مسابقات و در وزن منهای ۳۰ کیلوگرم مهدی صحرایی بالاتر از سایر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد در حالی که محمدامین آجرلو مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم مشترک نیز به محمد جواد مرادی و سید هادی کشوری رسید.

در وزن منهای ۳۳ کیلوگرم جدال پایانی برای کسب عنوان قهرمانی بین مرتضی عباس‌آبادی و امیرحسین پیل بالا به انجام رسید که برنده این مسابقه مرتضی عباس‌آبادی بود، ضمن اینکه مقام سوم مشترک این وزن به محمد امیدی و علیرضا سهرابی رسید.

در وزن منهای ۳۶ کیلوگرم رضا رمضانی و حمیدرضا حنیف با عبور از سد رقبای خود جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند که جدال پایانی را رمضانی به سود خود به پایان رساند و قهرمان شد.

در وزن منهای ۳۹ کیلوگرم محمدجواد زارعی و مهدی قنبری با شکست حریفان خود موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی شدند که برنده این دیدار زارعی بود، ضمن اینکه مقام سوم مشترک این وزن را سید عباس جلالی و سعید فردوسیان از آن خود کردند.

در وزن منهای ۴۲ کیلوگرم سینا گل‌محمدی با عبور از سد مهدی سعادت‌محمدی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه در وزن ۴۵ کیلوگرم مهدی عابد قهرمان شد و محمدمهدی شازده‌احمدی، امید صفایی و امیرحسین صادق عناوین نایب قهرمانی و سوم مشترک را کسب کردند.

در حالی که قرار است نفرات برتر هر وزن در اردوی آماده‌سازی تیم نونهالان قم حضور یابند، در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم محمدعلی وند با موفقیت در دیدار نهایی قهرمان شد، محمد جعفری مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم مشترک به محمد علی رجاء قمی و محمد نعمتی رسید، در حالی که در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم به ترتیب محمود مریزاد، محمدرضا نوروزی، عرفان فرهادلو و مهدی نوش‌آبادی و در وزن به اضافه ۵۶ کیلوگرم جواد مرادی، امیر حسین میرزایی، علیرضا سلیمانی و ابوالفضل امامی قراء موفق به کسب عناوین برتر شدند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.vavct1a3rbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما