يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 8180

نامه‌های شهرداری را به وزیر ارائه کردیم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر افزایش نوسازی بافت‌های فرسوده استان از هزار و 73 هکتار به دو هزار و 34 هکتار، خبر داد.
نامه‌های شهرداری را به وزیر ارائه کردیم

به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی امروز با اشاره به فعالیت‌های نمایندگان استان در ایام تعطیلی مجلس اظهار داشت: دو بازدید سرزده از مجموعه ورزشی دخانچی، تمرینات تیم والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین صورت گرفت.

وی با اشاره به بازدید از سه شهرک صنعتی استان و پیگیری برای رفع برخی مشکلات این شهرک‌ها افزود: با مدیرعامل شرکت پتروشیمی کشور جلسه‌ای برگزار کرده و در خصوص کارخانه‌هایی که به دلیل نداشتن مواد اولیه تعطیل شده بود، مباحثی مطرح و وی دستوراتی را برای بررسی این موضوع صادر کرد.

نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: همچنین از مدیرعامل پتروشیمی کشور درخواست ایجاد واحدهای پتروشیمی در استان را کردیم که مقرر شد، کارگروهی تشکیل و با بررسی ظرفیت‌ها، چند واحد پتروشیمی در قم ایجاد شود.

امیرآبادی در ادامه از برگزاری جلسه با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن کشور برای جمع آوری ریل‌های راه آهن از سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: علی نیکزاد دستور بررسی و اجرای جمع آوری ریل‌های راه آهن از داخل شهر را صادر کرد که البته این موضوع طی فرآیندی چندساله باید صورت گیرد.

وی همچنین از دستور وزیر راه و شهرسازی برای احداث پل میثم که توسط راه آهن متوقف شده بود خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع حل اسناد ۲۰۰ منزل محله زینبیه کهک مطرح شد و وزیر دستور حل این مشکل را صادر کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده استان از ۱۰۷۳ هکتار به ۲۰۳۴ هکتار افزایش یابد، خبر داد و افزود: نیکزاد همچنین دستور احداث مساجد در پنج شهر قم نیز را صادر کرد.

امیرآبادی با بیان اینکه تعدای از نامه‌های شهرداری برای حل مشکلات استان را به وزیر ارائه کردیم، اضافه کرد: وزیر هم در اکثر نامه‌ها دستورات خوبی صادر کرد و ان‌شاءالله دستورات وی هرچه سریع‌تر در استان اجرایی شود.

انتهای پیام/۱۰۵

https://qomnews.ir/vdci.vavct1azubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما