پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 8450
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد:

اختصاص اعتبارات ملی برای احداث زمین چمن خاوه

قم نيوز : قم نیوز: زمین چمن مصنوعی خاوه قم ویژه فعالیت‌های ورزشی روستایی، با صرف اعتبارات اختصاص یافته ملی، در هفته دولت آماده بهره‌برداری می شود.
اختصاص اعتبارات ملی برای احداث زمین چمن خاوه
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی امروز بیان کرد: طرح‌های ورزشی مورد نظر در مناطقی از قم احداث شده‌اند که تدابیر اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای توزیع عادلانه امکانات و فضاهای ورزشی در شهر قم را بیش از پیش محقق می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: یکی از این طرح‌ها، سالن ورزشی چند منظوره روستای قلعه چم در بخش سلفچگان قم است که به منظور رشد و توسعه بیش از پیش ورزشی روستایی در این منطقه ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

وی اظهار داشت: زمین روباز ورزشی دستجرد از جمله طرح‌هایی است که با استفاده از اعتبارت ملی و استانی احداث شده است و امکان پرداختن به ورزش را برای نوجوانان و جوانان و عموم مردم این منطقه فراهم خواهد کرد.

جهان‌بینی خاطرنشان کرد: سومین طرح مورد نظر این اداره کل برای بهره‌برداری در هفته دولت، زمین چمن مصنوعی روستای خاوه بخش کهک قم است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث شده است.

وی عنوان داشت: زمین چمن مصنوعی خاوه قم ویژه فعالیت‌های ورزشی روستایی است و با صرف اعتبارات اختصاص یافته ملی احداث شده و کارهای آن به سرعت در حال انجام است تا در هفته دولت آماده بهره‌برداری برسد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در ساخت فضاهای ورزشی نگاه ویژه به تمام خصوصیات یک فضای ورزشی استاندارد داریم و موضوعات فرهنگی نیز مورد توجه واقع می‌شود، یادآور شد: چهارمین طرح مورد بهره‌برداری در هفته دولت امسال افتتاح نمازخانه بزرگ و مجهز واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم است که از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها در مراسمی ویژه با حضور مسوولان استان قم، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و مسوولان هیئت‌های ورزشی استان قم در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

جهان‌بینی با اشاره به روند رو به رشد افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان قم در سال‌های اخیر‌ تاکید کرد: در سال‌های اخیر در کنار توجه به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و همچنین مسائل فرهنگی و آموزشی، در بخش عمرانی اتفاقات چشمگیری در ورزش قم رخ داده و معمولا در مناسبت‌های مهم سال مانند سالگرد فتح خرمشهر، هفته دولت، هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب همواره طرح‌های ورزشی متنوعی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در شرایط فعلی چند طرح ورزشی نیمه‌تمام در استان قم وجود دارد که در تعامل با مسوولان استان و وزارت ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم بخش عمده‌ای از آن ها را به سرعت به پایان رسانده و تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.wavct1a5ubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما