قم نيوز : قم نیوز: مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری نشست توجیهی معاونان فرهنگی مدیریت‌های استانی جدیدالتاسیس حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد.
نشست معاونان فرهنگی مدیریت‌های استانی حوزه‌های خواهران برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مریم ناصح، مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برپایی نشست توجیهی معاونان فرهنگی مدیریت‌های استانی جدیدالتاسیس حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: این نشست روز پنج‌شنبه سوم آذر ماه در محل اردوگاه فاطمه الزهرا(س) قم برگزار شد.

وی برنامه‌های این نشست را شامل بیان مسائل کلی و اهداف و سیاست‌های معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مسائل مبتلا به هر یک از مدیران زیرمجموعه این معاونت برشمرد و اضافه کرد:‌ در این نشست برخی اموری که با تاسیس مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران به این مدیریت‌ها واگذار شده یا تغییراتی در آن ایجاد شده است نیز به صورت ویژه تشریح شد.

مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران این امور را شامل ارزیابی گزارش‌های فرهنگی مدارس علمیه خواهران، برپایی سفر عمره طلاب، اساتید، کادر و نیز دانش‌آموختگان، اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه خواهران از سوی مدیریت‌های استانی، اعزام اساتید دوره دیده در معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به منظور ارزیابی آموزش تدبر روشمند قرآن کریم در مدارس علمیه خواهران و پاسخگویی به سؤالات مربیان تدبر در قرآن از سوی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد.

وی افزود: ارزیابی گزارش‌های فرهنگی مدارس علمیه که هر نیمسال ارائه می‌شود تا کنون در معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌شد و از این پس بر اساس دستورالعمل و راهنمایی ارزیابی ارائه شده به معاونین فرهنگی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران، در این مدیریت‌ها انجام می‌پذیرد.

ناصح اضافه کرد: اعزام اساتید اخلاق به منظور برپایی جلسات سخنرانی نیز با هماهنگی معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه معاونان فرهنگی ۱۹ مدیریت استانی در این نشست حضور داشتند، عنوان کرد: نشست سال جاری دومین نشست توجیهی معاونان فرهنگی مدیریت‌های استانی و مناطق به شمار می‌رود که با حضور معاونان فرهنگی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.wazct1a3rbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما