پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 1655
تقی زاده در گفتگو با مهر:

حمایت تماشاگران قمی باعث پیروزی فوتسال صبا مقابل ماهان می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: با حمایت تماشاگران قمی به طور قطع پیروز دیدار حساس جمعه با فولاد ماهان اصفهان خواهیم بود.
حمایت تماشاگران قمی باعث پیروزی فوتسال صبا مقابل ماهان می‌شود
به گزارش قم نیوز، سعید تقی زاده ابراز داشت: تردیدی ندارم که مسابقه روز جمعه بسیار حساس است اما بازیکنان صبای قم تلاش می‌کنند این حساسیت را با بازی سنجیده و خوب و با انگیزه بالا به سود خود به پایان برسانند.

وی که یکی از غائبان صبای قم در این دیدار خانگی خواهد بود، اضافه کرد: در این دیدار هم مثل پنج بازی خانگی قبل در لیگ سیزدهم، به حمایت طرفداران و هواداران خونگرم صبای قم نیاز داریم و آنها با تشویقهای خود بر انگیزه بازیکنان ما برای ارائه بازی خوب و کسب سه امتیاز مسابقه خواهند افزود.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم اظهار داشت: صبای قم ۲۴ امتیازی است و فولاد ماهان اصفهان نیز امتیازش با صبا برابر است بنابراین به هیچ عنوان نباید فولاد ماهان اصفهان را دست کم بگیریم و باید با تمام توان به میدان برویم.

وی ادامه داد: حضور در جمع سه تیم بالای جدول در پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال دلیل محکمی است که روز جمعه بازی با فولاد ماهان اصفهان را کاملا جدی گرفته و با تمام توان وارد زمین مسابقه شویم و از همان ابتدا برای رسیدن به گل تلاش کنیم.

تقی زاده تاکید کرد: صبا و فولاد ماهان شرایط حساسی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دهم دارند زیرا از یک سو تیمهای گیتی پسند و منصوری بالاتر از این دو تیم ایستاده اند و از سوی دیگر همیشه جدال نماینده فوتسال استان قم با تیم های اصفهانی از حواشی و حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

وی یاد آور شد: به همه قول می دهم که صبا برای کسب سه امتیاز این دیدار و صعود دوباره در جدول رده‌بندی تلاش می‌کند، ضمن اینکه تیم ما هم هنوز در امنیت کامل نیست و باید برای بهبود موقعیت خود در جدول لیگ رقابت کند.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان در دو بازی‌ قبل خود نشان داده که تیم پرنوسانی است زیرا آنها مقابل گیتی پسند و شهرداری ساوه در خانه نتایج خوبی کسب نکرده اند و ما با ارائه یک بازی خود یقینا می توانیم به راحتی از آنها سه امتیاز را بگیریم.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل طولانی شدن دوران مصدومیتم نمی توانم در این دیدار در ترکیب اصلی صبای قم حضور داشته باشم اما قطعا به سالن حیدریان رفته و از نزدیک حامی تیم صبای قم و هم بازی های خودم خواهد بود.

صبای قم در هفته یازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ روز جمعه بیست و هفتم آبان ماه در دیداری خانگی، بازی‌ بسیار سنگینی را مقابل تیم‌ فولاد ماهان اصفهان پیش رو دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.wazct1aqwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما