يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 2474
آیت‌الله مقتدایی:

کشف هواپیمای جاسوسی از برکات عزاداری ملت ایران است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: کشف هواپیمای جاسوسی آمریکا از برکات عزاداری ملت ایران در سوگ سیدالشهدا(ع) است.
کشف هواپیمای جاسوسی از برکات عزاداری ملت ایران است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مرتضی مقتدایی امروز با اشاره به شکار هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا اظهار کرد: به عقیده من این امر یکی از برکاتی است که به واسطه عزاداری ملت ایران در سوگ سیدالشهدا(ع) حاصل شده است.

وی افزود: در سال جاری میزان استقبال مردم از مجالس عزاداری به مراتب از سال‌های گذشته بیشتر بود و همه اقشار جامعه نیز در هئیت‌های مذهبی حضور یافتند و در این میان انعکاس کامل و مناسب این مطلب از سوی صدا و سیما نیز موثر بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور انعکاس این امر را موجب عظمت اسلام و تشیع در سراسر جهان دانست و تصریح کرد: می‌توان گفت تمام ایران در عزای سرور و سالار شهیدان عزادار بودند و دهه نخست محرم امسال نمایانگر این واقعیت است.

وی گفت: پیروزی ایران در شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا یکی از پاداش‌های الهی برای فداکاری و شرکت همگانی مردم در مجالس عزاداری بود.

‌مقتدایی این مسئله را شکستی مفتضحانه برای دشمن بزرگ ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا خود را به عنوان ابرقدرتی جهانی و استکباری در سراسر دنیا شناسانده است اما جوانان ایرانی توانستند با توکل بر خداوند و تکیه بر علم و دانش خود پهباد آمریکایی را به طور سالم به زمین بنشانند و رسوایی دیگری برای آمریکا در منطقه رقم بزنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: این نعمت الهی موجب اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی در جهان شده و شکنندگی استکبار را نیز به مردم دنیا نشان داد و نه تنها از بعد نظامی دارای ارزش است بلکه از جهات دیگر همچون اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.yarct1a55bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما