شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 8775

والیبالیست‌های قمی ناباورانه باختند

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال امید قم در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی کشور بازی برده را با شکست عوض کرد.
والیبالیست‌های قمی ناباورانه باختند
به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه با برنامه ریزی فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی امید‌های کشور در گروه‌های مختلف مقدماتی به صورت همزمان به انجام رسید و چهره ۱۲ تیم صعود کننده مشخص شد، اکنون تیم‌های مدعی قهرمانی در مرحله نهایی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

در این میان تیم والیبال امید قم نیز که میزبان برگزاری بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور بود، در جدال با دیگر رقبای خود ‌ برای حفظ اقتدار همچون دیدارهای مرحله مقدماتی به میدان می‌رود.

تیم‌های حاضر در پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور در قالب مناطق مختلف پیکار کردند و در پایان از هر منطقه یا گروه دو تیم جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند تا این پیکارها برای تعیین قهرمان مرحله نخست مقدماتی را پشت سر بگذارد.

بر همین اساس در بازی‌های مرحله نهایی تیم والیبال رده سنی امید قم در گروهی سخت و دشوار کار خود را آغاز کرد و در نخستین گام برابر تیم توابع تهران بازی برده را با شکست عوض کرد.

این تیم با ترکیب جوانانی مستعد و آینده‌دار در تلاش برای دفع از نام و اعتبار والیبال قم در این رقابت‌ها در گروه دوم مرحله نهایی به مصاف توابع تهران رفت و در حالی که جدال سختی در راه پیروزی این بازی داشت، ابتدا در دو گیم متوالی از حریف خود پیش افتاد.

اما این پایان کار نبود و در میان ناباوری و زمانی که معلوم نشد که چگونه پاسور تیم والیبال امید قم آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد، والیبالیست‌های قمی در سه گیم متوالی نتیجه را به حریف نه چندان قدر خود واگذار کرده و در نهایت این دیدار را سه بر دو باختند تا شروع خوبی در پیکارهای قهرمانی کشور نداشته باشند.

در این مرحله از مسابقات احسان محمدی، سید امیر دهنوی، سعید آقاخانی، حمیدرضا اجاقی، احمد آستین‌فشان، رضا رزاقی، احمد احمد، علیرضا حبیب‌نیا، محمد نادری و وحید رحیمی به مربیگری علی عباسیان و سرپرستی احمد علی‌مددی ترکیب تیم امید هیئت والیبال قم را تشکیل می‌دهند.

بازی‌های مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور در دور نخست با رقابت مدعیان در دو گروه با شرکت ۱۰ تیم در شهر تبریز برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه دو تیم راهی نیمه نهایی خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.yavct1aywbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما